در حال بارگذاری ...

اجرای ویژه عکاسان و خبرنگاران نمایش «ستوان آینیشمور»

نمایش «ستوان آینیشمور» با طراحی و کارگردانی شکوفه چرخی، روز دوشنبه، ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ در یک اجرای ویژه برای عکاسان و خبرنگاران روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایران‌تئاتر، نمایش «ستوان آینیشمور» به نویسندگی مارتین ‌مک ‌دونا با ترجمه زهرا جواهری، تهیه‌کنندگی فاطمه بامستی و با طراحی و کارگردانی شکوفه چرخی که از ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفته است، ساعت ۱۸ روز دوشنبه، ۱۴ اسفند در یک اجرای ویژه از عکاسان و خبرنگاران میزبانی خواهد کرد.

در خلاصه داستان اثر چنین آمده است: «بیایین تو. بیایین تو. دارم بابام رو می‌کُشم!»

امیر عبادی، علی پیله‌ور، امیر زمانی فرد، محمد رضایی، نرگس موسوی، افق ایرجی، امیرحسین فهادان، میلاد صفوی و مهدی شاهی در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند.

شکوفه چرخی در یادداشتی کوتاه درباره شخصیت‌های نمایش «ستوان آینیشمور» نوشته است: «قهرمانان «نقاب سیاه» شخصیت‌های خارق‌العاده‌ای دارند. این شخصیت‌ها مفاهیم عمیق اجتماعی و انتقادات سیاسی را وارد عرصه داستان می‌کنند و با گفت‌وگوهای دوپهلو و طعنه‌آمیز و نیرومند، زبانی خاص به وجود آورده‌اند. زبانی پیش پا افتاده، که با کمک آن می‌توان همه چیز را توصیف و بیان کرد.»

دیگر عوامل نمایش «ستوان آینیشمور» عبارت‌اند از فهیمه حیدری (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، سعیده کامرانی (منشی صحنه)، شکوفه چرخی (طراح صحنه)، سینا کثیر و علی بیات (مدیر صحنه)، امیر خسروجردی (نور و صدا)، زهرا عادلخانی (طراح گریم)، محدثه رازگردانی (مجری گریم)، لیلا قزلباش و شکوفه چرخی (طراح لباس)، پیمان عبادی و مهتاب نیکبخت (دستیار لباس)، مانی محمدیان (طراح پوستر و بروشور)، حسن لشنی، رایکا رمضانی و فرزاد ‌جمشیددانایی (تبلیغات فضای مجازی و اموررسانه‌ای)، آیدا عظیمی و مینا محمدی قاهان (عکاسان)، مجید افشارپور (فیلمبردار)، راحله قلی‌زاده (مشاور حقوقی).

نمایش «ستوان آینیشمور» تا ۲۵ اسفند، ساعت ۱۸ در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

«گناه مشترک» به صحنه می‌آید

«گناه مشترک» به صحنه می‌آید

ماهیار چرمچی، پس از تجربه هنری و ادبی در عرصه‌های نقاشی، فیلم کوتاه و شعر، نمایش «گناه مشترک» را با مضمونی زنانه و نگاهی روانشناسانه، روی صحنه خواهد آورد.

|

نظرات کاربران