در حال بارگذاری ...
همسر هنرمند خبر داد

حال عمومی منوچهر والی‌زاده خوب است

میترا کیانی، همسر منوچهر والی‌زاده، پس از بستری شدن این هنرمند در بیمارستان گفت حال عمومی او خوب است و امکان صحبت کردن دارد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از ایرنا، میترا کیانی، همسر منوچهر والی‌زاده، دوبلور پیشکسوت از وضعیت این هنرمند که در بیمارستان بستری شده است خبر داد.

کیانی گفت: «بعد از مراسم تشییع پیکر آقای پرویز ربیعی، آقای والی‌زاده دچار سرماخوردگی شدند اما این سرماخوردگی ادامه پیدا کرد و در نهایت دو سه روز پیش دچار افت فشار خون و اکسیژن شدند. بعد از مراجعه به پزشک، آن‌ها تشخیص دادند که ایشان باید در بیمارستان بستری شود؛ به همین خاطر روز گذشته ۱۴ اسفندماه در بیمارستان بستری شدند و منتظر جواب آزمایشات هستیم.»

او افزود: «پزشکان گفتند فعلا باید زیر دستگاه اکسیژن باشد تا بهبود پیدا کند. همچنین گفتند باید دو سه روز بستری باشد ولی نتیجه کلی بعد از آمدن جواب آزمایشات مشخص می‌شود این آزمایشات هم شامل اسکن ریه و.... است.»

کیانی در پایان گفت: «حال عمومی ایشان خوب است و امکان صحبت دارد.»




مطالب مرتبط

کانون تئاتر دانشگاهی، حمله به دانشجویان و استادان در آمریکا را محکوم کرد

کانون تئاتر دانشگاهی، حمله به دانشجویان و استادان در آمریکا را محکوم کرد

کانون تئاتر دانشگاهی انجمن هنرهای نمایشی ایران، طی انتشار بیانیه‌ای، اقدام پلیس آمریکا در حمله به دانشجویان را محکوم کرد و آن را رفتار دوگانه مدعیان دموکراسی با نخبگان دانشگاهی دانست.

|

نظرات کاربران