در حال بارگذاری ...
همزمان با هفته منابع طبیعی در پردیس تئاتر تهران انجام شد

کاشت درخت به یاد هنرمندان پیشکسوت هنرهای نمایشی

آیین کاشت درخت، همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درخت‌کاری به یاد پنج هنرمند عرصه هنرهای نمایشی در پردیس تئاتر تهران برگزار شد. 

به گزارش ایران تئاتر، همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درخت‌کاری با هدف یادبود هنرمندان پیشکسوت هنرهای نمایشی، برگرفته از اسامی پنج سالن مجموعه پردیس تئاتر تهران، پنج اصله نهال میوه به نام‌های 

زنده یاد داوود رشیدی، زنده یاد محمود استاد محمد ، زنده یاد جمشید مشایخی، زنده یاد محمدعلی کشاورز و هنرمند سرافراز علی نصیریان در محوطه این مرکز کاشته شد.

این مراسم با حضور امین اشرفی، رییس پردیس تئاتر تهران، فرهاد بشارتی، مریم کاظمی و آرزو افشار از مدرسان کلاس‌های آموزش بازیگری این مرکز و همراهی تعدادی از هنرجویان و همچنین حضور بهرام عظیمی انجام شد. 

امین اشرفی ضمن تشکر از حضور برخی از مدرسان و هنرجویان در آیین کاشت درخت گفت: «ترویج فرهنگ کاشت درخت به عنوان یکی از راه‌های حفظ محیط زیست از دغدغه‌های جامعه جهانی‌ است، حضور هنرمندان و استفاده از اسامی هنرمند پیشکسوت در کنار نوجوانان می‌تواند در اشاعه این فرهنگ مثمرثمر باشد. به امید اینکه با کاشت این نهال‌های میوه بتوانیم یاد و خاطره هنرمندان را در پردیس تئاتر تهران زنده نگه‌ داریم.»




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با امید بنکدار؛ کارگردان نمایش «مافیای روباه‌ها»

تجربه‌ای در مزر سینما و تئاتر
گفت‌وگو با امید بنکدار؛ کارگردان نمایش «مافیای روباه‌ها»

تجربه‌ای در مزر سینما و تئاتر

امید بنکدار کارگردان نمایش «مافیای روباه‌ها» می‌گوید بعد از سال‌ها کار در سینما حس کردم دلم برای فضای تئاتر و صمیمت آن گروه‌ها تنگ‌ شده است و سال‌ها بود که قصد داشتم کار تئاتر کنم و فکر کردم حالا که قرار است از سینما به تئاتر برگردم، بهتر است چیزی از سینما با خودم بیاورم.

|

نظرات کاربران