در حال بارگذاری ...

نشست هم‌اندیشی با نقالان تئاتر صاحبدلان برگزار شد

نشست هم‌اندیشی با نقالان رویداد تئاتر صاحبدلان با تاکید بر برگزاری هرچه بهتر این رویداد تئاتری در سال ۱۴۰۳ برگزار شد.

به گزارش ایران تئاتر، نشست هم‌اندیشی با نقالان رویداد تئاتر صاحبدلان برای برگزاری بخش نقل در سال ۱۴۰۳ با حضور محمود فرهنگ، مسلم قاسمی، ابوالفضل ورمزیار، مرشد مهدی چایانی و... برگزار شد. 

در این نشست، نقالان، پرده‌خوانان و قصه‌گویان در مورد بخش قربان تا غدیر و رویدادهای دیگر در سیزدهمین دوره سراسری و دومین دوره بین‌المللی تئاتر صاحبدلان سخن گفتند.

همچنین در این جلسه برنامه‌ریزی برای اجرای روایت‌های پیامبران قرآنی، موضوعات قرآنی و مفاهیم قرآنی در مدارس تهران در سال 1403 توسط نقالان و پرده‌خوانان در حاشیه رویداد صاحبدلان انجام شد.

به گفته نقالان حاضر در این نشست سه ساعته، باید این جلسات ادامه پیدا کند تا به نتایج مطلوبی ازنظر افکار سنجی و رسیدن به یک هم‌اندیشی و هم‌افزایی در اجراهای نقالی و پرده‌خوانی، ظرفیت‌های جوانانی که به‌تازگی وارد این عرصه شده‌اند، رسید.




مطالب مرتبط

«هزارویک‌شب شهرزاد» میزبان دانشجویان و هنرجویان خواهد شد

«هزارویک‌شب شهرزاد» میزبان دانشجویان و هنرجویان خواهد شد

رویداد «هزارویک‌شب شهرزاد» اعلام آمادگی کرد تا با ایجاد فضایی مناسب جهت شناسایی استعدادهای ویژه هنری، از اوایل خرداد 1403، میزبان دانشجویان و هنرجویان کلیه رشته‌های هنری و گروه‌های تئاتری باشد. 

|

محمدرضا عطایی‌فر، کارگردان نمایش «توقف اتانازی» خبر داد

انصراف از مرگ و خودکشى با دیدن یک نمایش!
محمدرضا عطایی‌فر، کارگردان نمایش «توقف اتانازی» خبر داد

انصراف از مرگ و خودکشى با دیدن یک نمایش!

محمدرضا عطایی‌فر، نویسنده و کارگردان نمایش کمدی-درام «توقف اتانازی» می‌گوید در طول اجرا با کسانى آشنا شدیم که متأسفانه به مرگ و خودکشى فکر کرده بودند و نکته جالب این بود که با دیدن این نمایش از انجام این کار منصرف شدند. احساس می‌کنیم تا حدی وظیفه خودمان را انجام داده‌ایم.

|

نظرات کاربران