در حال بارگذاری ...

نشست هم‌اندیشی با نقالان تئاتر صاحبدلان برگزار شد

نشست هم‌اندیشی با نقالان رویداد تئاتر صاحبدلان با تاکید بر برگزاری هرچه بهتر این رویداد تئاتری در سال ۱۴۰۳ برگزار شد.

به گزارش ایران تئاتر، نشست هم‌اندیشی با نقالان رویداد تئاتر صاحبدلان برای برگزاری بخش نقل در سال ۱۴۰۳ با حضور محمود فرهنگ، مسلم قاسمی، ابوالفضل ورمزیار، مرشد مهدی چایانی و... برگزار شد. 

در این نشست، نقالان، پرده‌خوانان و قصه‌گویان در مورد بخش قربان تا غدیر و رویدادهای دیگر در سیزدهمین دوره سراسری و دومین دوره بین‌المللی تئاتر صاحبدلان سخن گفتند.

همچنین در این جلسه برنامه‌ریزی برای اجرای روایت‌های پیامبران قرآنی، موضوعات قرآنی و مفاهیم قرآنی در مدارس تهران در سال 1403 توسط نقالان و پرده‌خوانان در حاشیه رویداد صاحبدلان انجام شد.

به گفته نقالان حاضر در این نشست سه ساعته، باید این جلسات ادامه پیدا کند تا به نتایج مطلوبی ازنظر افکار سنجی و رسیدن به یک هم‌اندیشی و هم‌افزایی در اجراهای نقالی و پرده‌خوانی، ظرفیت‌های جوانانی که به‌تازگی وارد این عرصه شده‌اند، رسید.




مطالب مرتبط

آمار فروش نمایش سالن‌های دولتی اعلام شد؛

تئاترهای کودک بیش از 100 میلیون تومان فروختند
آمار فروش نمایش سالن‌های دولتی اعلام شد؛

تئاترهای کودک بیش از 100 میلیون تومان فروختند

آمار فروش نمایش‌های‌ مجموعه تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 7 اردیبهشت‌ ۱۴۰3 اعلام شد. طبق آمار منتشر شده از اداره کل هنرهای نمایشی، در تالار هنر، نمایش‌های «انگشتر اسرارآمیز»، «آکادمی پرندگان» و نمایشنامه‌خوانی «پینوکیو» بیش از 100 میلیون تومان ...

|

تازه‌ترین موضع‌گیری کاظم نظری درباره تجاوز به حریم تماشاخانه سنگلج

تازه‌ترین موضع‌گیری کاظم نظری درباره تجاوز به حریم تماشاخانه سنگلج

مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرد دو وزارت‌خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی، در جریان تخریب ساختمان کناری تماشاخانه سنگلج قرار گرفته‌اند و این موضوع حساس، به دقت و سرعت در حال پیگیری است.

|

نظرات کاربران