در حال بارگذاری ...
...

دیدار پایان سال مدیرکل هنرهای نمایشی با بازیگر پیشکسوت تئاتر

کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی، به همراه جمعی از هنرمندان و مدیران هنری، با حسین راضی،‌ بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینما دیدار کرد. 

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی،‌ کاظم نظری، به همراه جمعی از هنرمندان و مدیران تئاتری کشور، از حسین راضی، بازیگر پیشکسوت کشورمان دیدار کرد. 

در این دیدار که با همراهی جمعی از مدیران و هنرمندان چون اسرافیل فرج‌اللهی (مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی)، غلامرضا نعمتی (معاون اجرایی اداره‌کل)، کوروش زارعی (مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری)، یدالله وفاداری،‌ محمدعلی شوندی،‌ محمود فرهنگ، حسین پارسایی، فرزان دلفانی و ... همراه بود، از یک عمر تلاش مستمر و صادقانه حسین راضی در حوزه‌های بازیگری، صداپیشگی و حضور در مجموعه تئاتر شهر، انجمن هنرهای نمایشی و اداره‌کل هنرهای نمایشی قدردانی شد.

حسین راضی، متولد سال 1323، دانش‌آموخته رشته بازیگری و کارگردانی، بازیگر پیشکسوت تئاتر، اولین بار با فیلم «تمام وسوسه‌های زمین»‌ به کارگردانی حمید سمندریان پا به عالم سینما گذاشت. سریال «مدار صفر درجه»‌ به کارگردانی حسن فتحی و فیلم‌های «متولد ماه مهر»‌ به کارگردانی احمدرضا درویش و «شیدا» به کارگردانی رسول ملاقی‌پور و نمایش «غزل کفر» به کارگردانی حسین مسافرآستانه و... برخی از آثاری هستند که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است.