در حال بارگذاری ...

نمایش «گروفالو» از هفتم فروردین روی صحنه خواهد رفت

نمایش «گروفالو» به نویسندگی بهرام ‌جلالی‌پور و کارگردانی آرش شریف‌زاده، از سه‌شنبه ۷ فروردین در سالن آمفی‌تئاتر جم سنتر روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایران تئاتر، اجرای نمایش «گروفالو» به کارگردانی آرش شریف‌زاده، از هفتم فروردین، ساعت 18 در سالن آمفی‌تئاتر جم سنتر آغاز خواهد شد. 

نمایش «گروفالو» براساس داستانی از جولیا دونالدسون، با قلم بهرام ‌جلالی‌پور نوشته شده است. 

بازیگران این اثر که تاکنون برنده ١٨ جایزه از جشنواره‌های بین‌المللی تئاتر کودک داخلی و خارجی شده است، عبارتند از حنانه فتح‌الهی، یگانه راستی، علیرضا الماسی، احمد استیری، عباس محمدی، نیما مهدی‌اوغلی، نگین تقوی‌راد و نگار تقوی‌راد. 

آهنگسازی «گروفالو» را فرید ‌نوایی برعهده داشته و اشعار آن را مهدی ‌فرشیدی ‌سپهر سروده است.

طراح صحنه و پوستر این نمایش، آرش ‌شریف‌زاده و طراح لباس ریحانه ‌مطهری است.

طراحی و ساخت عروسک «گروفالو» را فاطمه عباسی انجام داده است و روابط عمومی آن را گروه تئاتر «کودک ببین» شامل ریحانه مطهری، روژین ستاری و روشنک‌ کریمی برعهده دارند. 

درخلاصه این نمایش آمده است: «پدر و مادر بچه موش که از دست تنبلی او خسته شده‌اند، برای پیداکردن گردو او را به جنگل می‌فرستند. در راه پدربزرگ به کمک بچه موش می‌آید و او با کمک تخیل خود بر حیوانات جنگل پیروز می‌شود اما در ادامه راه اتفاق بسیار عجیبی می‌افتد .‌‌..»

نمایش «گروفالو»، روزهای هفتم، هشتم، نهم فروردین در ایام تعطیلات نوروز و پس از آن از پانزدهم فروردین ساعت 18 در سالن آمفی تئاتر جم سنتر واقع در نیاوران، خیابان جماران به صحنه خواهد رفت.

علاقه‌مندان می‌توانند برای هماهنگی و اطلاعات بیشتر باشماره‌های ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵ و ۰۹۲۲۳۹۳۲۸۹۲ تماس بگیرند و یا از طریق سایت تیوال اقدام به خرید بلیت کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران