در حال بارگذاری ...

«خواب مرد مرده» به صحنه می‌آید

نمایش «خواب مرد مرده» به کارگردانی محمد مسگری که درباره زندگی دو سرباز مرزی است، فروردین ۱۴۰۳ روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «خواب مرد مرده» به نویسندگی اشکان آبگون و کارگردانی محمد مسگری و تهیه‌کنندگی اشکان آبگون جدید‌ترین نمایش فروردین سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

این اثر نمایشی پاییز امسال در تماشاخانه انتظامی روی صحنه رفت که مورد توجه مخاطبان و منتقدان تئاتر و سینما قرار گرفته بود.

در این دور از اجرا، حنانه جعفری نژاد، نیما تبریزی، احمد افشاری، رضا داودوندی، رضا دادخواه و محمد مسگری به‌عنوان بازیگر به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان نمایش «خواب مرد مرده» آمده: «زانیار در واپسین روزهای خدمت در شهرهای مرزی، مقابل چشمان هم‌خدمتی‌اش زندگی خود را پایان می‌دهد. هم‌خدمتی او با دیدن این صحنه دلخراش به فروپاشی می‌رسد و…»

دیگر اطلاعات تکمیلی این اثر نمایشی به‌زودی اعلام‌ می‌شود.




مطالب مرتبط

تازه‌ترین موضع‌گیری کاظم نظری درباره تجاوز به حریم تماشاخانه سنگلج

تازه‌ترین موضع‌گیری کاظم نظری درباره تجاوز به حریم تماشاخانه سنگلج

مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرد دو وزارت‌خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی، در جریان تخریب ساختمان کناری تماشاخانه سنگلج قرار گرفته‌اند و این موضوع حساس، به دقت و سرعت در حال پیگیری است.

|

آمار فروش نمایش سالن‌های دولتی اعلام شد

نمایش «گالیله» با سه اجرا 300 میلیون فروخت
آمار فروش نمایش سالن‌های دولتی اعلام شد

نمایش «گالیله» با سه اجرا 300 میلیون فروخت

آمار فروش نمایش‌های‌ مجموعه تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 31 فروردین‌ ۱۴۰3 اعلام شد. طبق اعلام اداره کل هنرهای نمایشی نمایش «گالیله» به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور با مجموع 3 اجرا و میزبانی از یک هزار و 382 مخاطب توانست به فروشی معادل 312 میلیون و 300 ...

|

نظرات کاربران