در حال بارگذاری ...
به کارگردانی مهیار علیزاده

بازیگران «و تو هم برنگشتی» معرفی شدند

بازیگران پروژه «و تو هم برنگشتی» به کارگردانی و آهنگسازی مهیار علیزاده در حالی معرفی شدند که مرحله فروش بلیت این اثر نمایشی موسیقایی طی روزهای گذشته آغاز شده است. 

به گزارش ایران تئاتر، بازیگران پروژه نمایشی موسیقایی «و تو هم برنگشتی» به کارگردانی و آهنگسازی مهیار علیزاده در حالی معرفی شدند که محمد شمس لنگرودی شاعر، نویسنده و پژوهشگر به عنوان یکی از بازیگران اصلی این پروژه معرفی شده است.

این اولین حضور شمس لنگرودی روی صحنه تئاتر به عنوان بازیگر پس از هنرنمایی در آثار سینمایی مختلف به شمار می‌آید.

علاوه بر شمس لنگرودی، امیرحسین فتحی، فرزین محدث، یلدا عباسی، ساغر رجبی، مریم مشهور و آرش الیگودرزی (خواننده- بازیگر)، وصال علوی (خواننده -بازیگر) نیز در این پروژه حضور دارند. 

پروژه نمایشی موسیقایی «و تو هم برنگشتی» اولین اثر مهیار علیزاده در عرصه کارگردانی است که پس از پروژه های متعدد خود در عرصه موسیقی فیلم، آلبوم و اجراهای زنده موسیقایی، از روز شانزدهم فروردین در «تماشاخانه ملک» پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد. 

علیزاده درباره این پروژه نمایشی موسیقایی متفاوت نوشته است: «زمانی که همه چیز در حال نابودی است، گذشته به سمتت هجوم می‌آورد… ؛ «و تو هم برنگشتی» درامی در ستایش زندگی و نشان‌دهنده نحوه تقابل انسان مدرن با گذشته، امروز و آینده خود است.»

فرزین محدث (بازیگردان و مشاور کارگردان)، محمدرضا مقدسیان (مشاور پروژه)، رها جهانشاهی (مجری طرح و مدیر تولید)، فاطمه تقوی (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، مرتضی فربد (طراح صحنه)، علی کوزه‌گر (طراح نور)، شقایق محمودی (طراح لباس)، کاوه عابدین (صداگذار)، علیرضا لاجورد، سعید شجاعی و علیرضا ترابی (ساخت تیزر، عکاسی وگرافیک)، نوید آغاز (مدیر تبلیغات) و علیرضا سعیدی (مشاور رسانه) دیگر عوامل اجرایی پروژه نمایشی–موسیقایی «و تو هم برنگشتی» را تشکیل می‌دهند. 

پروژه نمایشی موسیقایی «وتوهم برنگشتی» به نویسندگی ساغر رجبی و کارگردانی و آهنگساز مهیار علیزاده از روز پنجشنبه شانزدهم فروردین  ساعت 21:30 در تماشاخانه ملک تهران روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اثر می‌توانند به سامانه تیوال مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

آمار فروش سه ماهه تماشاخانه ملک منتشر شد

آمار فروش سه ماهه تماشاخانه ملک منتشر شد

دو نمایش «شام خداحافظی» و «ناکجاآباد» که آبان، آذر و دی امسال در تماشاخانه‌ ملک روی صحنه رفتند، در مجموع بیش از یک میلیارد و 400 میلیون تومان بلیت فروختند.

|

گفت‌وگو با محمدجواد کبودرآهنگی

سیاه‌بازی به بازیگرانی کاربلد برای خلق فضای کمدی نیاز دارد
گفت‌وگو با محمدجواد کبودرآهنگی

سیاه‌بازی به بازیگرانی کاربلد برای خلق فضای کمدی نیاز دارد

محمدجواد کبودرآهنگی، نویسنده و کارگردان نمایش «سلطان عمرا بمیرد» می‌گوید سیاه‌بازی کار دشواری است که بیش از کارگردانی به بازیگرانی کاربلد نیاز دارد تا بتوانند فضای کمدی را خلاقانه به نمایش بگذارند.

|

نظرات کاربران