در حال بارگذاری ...

طراحان نمایش «بیژن و منیژه» شکرخدا گودرزی معرفی شدند

ابراهیم حقیقی، منیره ملکی، فاطیما زعفرانی، اصغر فریدی‌ماسوله، افسانه قلی‌زاده و صادق چراغی، به عنوان همکاران شکرخدا گودرزی در اجرای نمایش موزیکال «بیژن و منیژه» معرفی شدند.

به گزارش ایران‌تئاتر، نمایش «بیژن و منیژه»، جدیدترین تجربه شکرخدا گودرزی در مقام کارگردان است. طراحان این اثر نمایشی که قرار است اردیبهشت‌ 1403 در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه برود، معرفی شدند.

در نمایش «بیژن و منیژه»، ابراهیم حقیقی به عنوان طراح پوستر حضور دارد که پیش از این تجربه همکاری با گودرزی را در نمایش‌هایی چون «راه مهر راز سپهر»، «سهروردی» و ... داشته است. 

منیره ملکی، یکی از طراحان صحنه در سینما و تئاتر، در نمایش «بیژن و منیژه» با شکرخدا گودرزی همکاری می‌کند. او پیش از این نیز در سه نمایش «فرزند یک خنیاگرم»، «روز سیاوش» و «خواجه نظام الملک» با شکرخدا گودرزی کار کرده است.

فاطیما زعفرانی، طراح لباس نمایش موزیکال «بیژن و منیژه» است و طراحی حرکت این اثر نمایشی را اصغر فریدی ماسوله برعهده دارد. 

افسانه قلی‌زاده نیز طراحی گریم و ماسک نمایش «بیژن و منیژه» را انجام می‌دهد. همچنین آهنگسازی نمایش «بیژن و منیژه» برعهده صادق چراغی است.

نمایش موزیکال «بیژن و منیژه» با حضور هنرمندان موسیقی و تئاتر پس از 9 ماه تمرین آماده اجرا می‌شود. این اثر، داستان بیژن سردار جوان ایرانی است که به مقابله و جنگ با گرزان می‌رود و در این مسیر دلباخته منیژه می‌شود که دختری تورانی است.

به‌زودی بازیگران و سایر عوامل این اثر نمایشی معرفی خواهند شد. 
 


قربان نجفی:

تمامی مفاهیم بازیگری تنها روی صحنه تعبیر می‌شود
قربان نجفی:

تمامی مفاهیم بازیگری تنها روی صحنه تعبیر می‌شود

قربان نجفی می‌گوید، تمامی مفاهیم بازیگری تنها روی صحنه تعبیر می‌شود و شما هیچ جای جهان چیزی را تحت عنوان بازیگری سینما پیدا نمی‌کنید. تئاتر تمام ظرفیت‌های بازیگر را به او یادآور می‌شود. در تئاتر همواره در حال یادگیری هستی و در این هنر همواره از خودت می‌آموزی.

|

«خانم و آقای آدلر» به شهرزاد رسیدند

«خانم و آقای آدلر» به شهرزاد رسیدند

نمایش «خانم و آقای آدلر» برداشتی آزاد از نمایشنامه «خرده جنایت‌های زناشویی» با کارگردانی حمیدرضا اسماعیلی در پردیس شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

|

بهرام ابراهیمی، بازیگر نمایش «گورکن»:

همکاری با چرمشیر ایده گورکن را برایم جذاب کرد
بهرام ابراهیمی، بازیگر نمایش «گورکن»:

همکاری با چرمشیر ایده گورکن را برایم جذاب کرد

بهرام ابراهیمی، بازیگر نمایش «گورکن» با بیان اینکه مونولوگ یک چالش سخت و مهم برای بازیگر است، گفت همکاری من از دوران دانشجویی با اجرای مونولوگی از چرمشیر، این گونه نمایشی را برای من جذاب کرد.

|

اجرای نمایش «بیژن و منیژه» تمدید شد

اجرای نمایش «بیژن و منیژه» تمدید شد

نمایش موزیکال «بیژن و منیژه» به نویسندگی و کارگردانی شکرخدا گودرزی که با استقبال تماشاگران مواجه شده است، برای یک دوره اجرایی جدید تمدید شد.

|