در حال بارگذاری ...

طراحان نمایش «بیژن و منیژه» شکرخدا گودرزی معرفی شدند

ابراهیم حقیقی، منیره ملکی، فاطیما زعفرانی، اصغر فریدی‌ماسوله، افسانه قلی‌زاده و صادق چراغی، به عنوان همکاران شکرخدا گودرزی در اجرای نمایش موزیکال «بیژن و منیژه» معرفی شدند.

به گزارش ایران‌تئاتر، نمایش «بیژن و منیژه»، جدیدترین تجربه شکرخدا گودرزی در مقام کارگردان است. طراحان این اثر نمایشی که قرار است اردیبهشت‌ 1403 در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه برود، معرفی شدند.

در نمایش «بیژن و منیژه»، ابراهیم حقیقی به عنوان طراح پوستر حضور دارد که پیش از این تجربه همکاری با گودرزی را در نمایش‌هایی چون «راه مهر راز سپهر»، «سهروردی» و ... داشته است. 

منیره ملکی، یکی از طراحان صحنه در سینما و تئاتر، در نمایش «بیژن و منیژه» با شکرخدا گودرزی همکاری می‌کند. او پیش از این نیز در سه نمایش «فرزند یک خنیاگرم»، «روز سیاوش» و «خواجه نظام الملک» با شکرخدا گودرزی کار کرده است.

فاطیما زعفرانی، طراح لباس نمایش موزیکال «بیژن و منیژه» است و طراحی حرکت این اثر نمایشی را اصغر فریدی ماسوله برعهده دارد. 

افسانه قلی‌زاده نیز طراحی گریم و ماسک نمایش «بیژن و منیژه» را انجام می‌دهد. همچنین آهنگسازی نمایش «بیژن و منیژه» برعهده صادق چراغی است.

نمایش موزیکال «بیژن و منیژه» با حضور هنرمندان موسیقی و تئاتر پس از 9 ماه تمرین آماده اجرا می‌شود. این اثر، داستان بیژن سردار جوان ایرانی است که به مقابله و جنگ با گرزان می‌رود و در این مسیر دلباخته منیژه می‌شود که دختری تورانی است.

به‌زودی بازیگران و سایر عوامل این اثر نمایشی معرفی خواهند شد. 
 




مطالب مرتبط

شکرخدا گودرزی برای روز جهانی تئاتر نوشت

تئاتر دیالوگی در جستجوی کمال مطلوب برای استعلای جامعه
شکرخدا گودرزی برای روز جهانی تئاتر نوشت

تئاتر دیالوگی در جستجوی کمال مطلوب برای استعلای جامعه

شکرخدا گودرزی در یادداشتی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی، تئاتر را دیالوگی معرفی کرد برای این که وضعیت را از آنچه که اکنون هست به جلو ببرد و در جستجوی کمال مطلوب و روابط انسانی برای استعلای جامعه باشد.

|

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران