در حال بارگذاری ...

نخستین گروه بازیگران نمایش «بیژن و منیژه» معرفی شدند

گروه نخست بازیگران نمایش «بیژن و منیژه»، اثر شکرخدا گودرزی که برداشتی آزاد از همین داستان در شاهنامه فردوسی است، معرفی شدند.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «بیژن و منیژه»، جدیدترین اثر شکرخدا گودرزی در مقام کارگردانی و با تهیه‌کنندگی مهدی بخشیانی است.

این اثر نمایشی که از دوم اردیبهشت در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود، گروه نخست بازیگران خود را معرفی کرد.

قربان نجفی، شهرام نجاتی، رضا عمرانی، محسن بهرامی، سحر یافتیان و پارمیس هوبخش در نمایش موزیکال «بیژن و منیژه» به ایفای نقش می‌پردازند.

«بیژن و منیژه» با حضور بازیگران تئاتر و هنرمندان موسیقی و به صورت موزیکال با همراهی خوانندگان پس از ۹ ماه تمرین آماده اجرا می‌شود.

این نمایش، داستان بیژن، سردار جوان ایرانی است که به مقابله و جنگ با گرازان می‌رود و در این مسیر دلباخته منیژه می‌شود که دختری تورانی است.

به‌زودی فهرست گروه بازیگران «بیژن و منیژه» تکمیل و اطلاع‌رسانی خواهد شد.




مطالب مرتبط

حسن رونده پس از تماشای نمایش «اسب قاتلین» مطرح کرد

حضور آثار باکیفیت استانی در تهران تأثیرگذار است
حسن رونده پس از تماشای نمایش «اسب قاتلین» مطرح کرد

حضور آثار باکیفیت استانی در تهران تأثیرگذار است

حسن رونده، مدیر هماهنگی امور استان‌های اداره کل هنرهای نمایشی پس از تماشای نمایش «اسب قاتلین»، سیاست‌های وزیر و معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل هنرهای نمایشی را مبنی بر حمایت ویژه از تئاتر استان‌ها اعلام کرد و بر این باور است که حضور آثار نمایشی ...

|

مدیر عمارت نوفل‌لوشاتو:

15هزار مخاطب‌ به تماشای «فین جین» نشستند
مدیر عمارت نوفل‌لوشاتو:

15هزار مخاطب‌ به تماشای «فین جین» نشستند

داوود نامور، مدیر عمارت نوفل‌لوشاتو گفت نمایش «فین جین» به کارگردانی محمود موسوی تاکنون میزبان بیش از ۱۵ هزار مخاطب بوده است و این عمارت از اجرای نمایش‌هایی با متون ایرانی استقبال می‌کند.

|

نظرات کاربران