در حال بارگذاری ...

نمایش-سرود «عطر آدم» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود

سرود-نمایش «عطر آدم»، به نویسندگی و کارگردانی مهدی فرشیدی‌سپهر که گروه بازیگران آن از چهار تا ۵۴ سال سن دارند، از امشب در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران‌تئاتر، سرود-نمایشِ «عطرِ آدم»، به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرشیدی‌سپهر، از روز چهارشنبه ۱۵ فروردین، ساعت ۱۹:۱۵ در پردیس تئاتر شهرزاد، سالن شماره 2 اجرا می‌شود. 

گروه بازیگران  سرود-نمایشِ «عطرِ آدم» که با تنوع سنی از چهار سال تا پنجاه‌وچهار سال هستند، عبارتند از مهرک مهدی ۴ سال، ماهک مهدی ۸ سال، محمدسروش علیشاهی ۱۰ سال، نامی تابعیان ۱۰ سال، ماهان زواره ۱۰ سال، مانی حسامی ۱۰ سال، هوراد وجدان زاده ۱۵ سال، مبینا اکبری ۱۷سال، آرمیتا طهرانی ها ۱۷ سال، یاسمین کاظمی ۱۷سال، آریانا کیهانفر  ۱۸ سال، هلیا هاشمی ۱۸ سال، سجاد حسینی ۱۹ سال، سبا همزه ۲۰ سال، ویانا قلی تبار ۲۱ سال، نفس صادقی ۲۱ سال، مهیار اسدی  ۲۷ سال، عباس اکبری  ۲۷ سال، پویا طهماسبی  ۲۸ سال، نگین محمدی ۳۷ سال، زهرا کریمی ۳۹ سال، مهدی فرشیدی سپهر  ۴۱ سال، ملیحه اکبری ۴۲ سال، روشنک کریمی ۴۲ سال، مریم علوی ۴۲ سال، مریم میرطاهری ۴۲ سال، امید یارندی  ۴۲ سال، سایه چهرچلگانی ۴۳ سال، احسان حسامی ۴۳ سال، آیدا قهرمان ۴۳ سال، محبوبه طهماسبی  ۴۴ سال، لیلا حسینی  ۴۵ سال، محسن صادقی  ۵۲ سال و مریم منصوری ۵۴ سال.

در خلاصه داستان این نمایش که برای گروه سنی بزرگسالان، نوجوانان و کودکان بالای هفت سال تولید شده، آمده است: «اقشار گوناگون مردم در کنار هم سرود می‌خوانند. بدون سفارش و اجبار، سرودهایی که تابه‌حال نشنیده‌ایم. سرودهایی راجع به شما می‌خوانند.»

مدت زمان اجرای این نمایش یک ساعت‌ونیم است و هر روز به جز شنبه‌ها، ساعت ۱۹:۱۵ در سالن شماره 2 پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند. 

 




مطالب مرتبط

«عطر آدم»؛ تلفیقی از تئاتر، اکتیویسم، تراپی

«عطر آدم»؛ تلفیقی از تئاتر، اکتیویسم، تراپی

آرمان طیران*: «سرود-نمایش عطر آدم» با طراحی و هدایت حضورِ طیف مختلف کُنشگرانش (تماشاگر-بازیگران) با نگرش‌ها و نظرگاه‌های انتقادی و تجربیات زیسته گوناگون‌شان با نزدیک شدن به الگو و رهیافت ...

|

گفت‌وگو با مهدی فرشیدی‌سپهر

«عطر آدم» مردم را به گفت‌وگوی امن دعوت می‌کند
گفت‌وگو با مهدی فرشیدی‌سپهر

«عطر آدم» مردم را به گفت‌وگوی امن دعوت می‌کند

مهدی فرشیدی‌سپهر کارگردان و نویسنده سرود نمایش «عطر آدم» می‌گوید این نمایش با حضور بازیگرانی از اقشار مختلف مردم روی صحنه می‌رود و در جایگاه هنرمند یکی از کارهایی که می‌توانیم انجام دهیم این است که مردم را به گفت‌وگوی امن دعوت کنیم و تلاش کنیم با هم سخن بگویند.

|

بازگشایی درهای سالن سینما-تئاتر کانون به روی تئاتر

سالن خاموشی که با «عطر آدم» روشن شد
بازگشایی درهای سالن سینما-تئاتر کانون به روی تئاتر

سالن خاموشی که با «عطر آدم» روشن شد

داوود کیانیان: سالن سینما-تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)، از آن سالن‌هایی است که پیشینه تاریخی و پر ماجرایی دارد. بزرگانی مانند زنده‌یاد «بیژن ...

|

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران