در حال بارگذاری ...

بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ از بنیاد رودکی

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در بازدید از بنیاد رودکی، دستور لازم جهت بهینه‌سازی این مجموعه را برای پذیرایی شایسته‌تر از هنرمندان و علاقه‌مندان برنامه‌های هنری صادر کرد.

به گزارش ایران تئاتر، سیدمحمود اسلامی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از مجموعه بنیاد رودکی بازدید کرد.

اسلامی با همراهی محمد اله‌یاری فومنی، مدیرعامل بنیاد رودکی، از فعالیت‌های عمرانی در دست اقدام این مجموعه، از جمله روند بهینه‌سازی صحنه و امکانات فنی، ماشینری و همچنین فضای عمومی تالارهای وحدت و رودکی، آرشیوهای نت و ساز، مرکز آموزش هنری شامل استودیو، کلاس‌های آموزشی و کارگاه دکور بنیاد رودکی، روز گذشته (شنبه 25 فروردین) بازدید به عمل آورد.

در این بازدید، اسلامی از نزدیک در جریان جزئیات روند فعالیت‌های عمرانی مجموعه بنیاد، امکانات موجود در مراکز و همچنین نیازهای هر مرکز قرار گرفت و دستور لازم جهت بهینه‌سازی مجموعه برای پذیرایی شایسته‌تر از هنرمندان و علاقه‌مندان برنامه‌های هنری را صادر کرد.

رئیس هیئت مدیره بنیاد رودکی در پایان این بازدید، ضمن تأکید بر تداوم اقدامات صورت گرفته در بخش‌های عمرانی، پشتیبانی و بهسازی زیرساخت‌های فضاهای تحت اختیار بنیاد، با اشاره به منحصر به فرد بودن امکانات تالارها و تاکید بر میزبانی شایسته از برنامه‌های هنری و مخاطبان در خصوص حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای پیشبرد اهداف تعیین شده در حوزه‌های عمرانی اعلام آمادگی کرد.

او همچنین در دیدار با همکاران بنیاد رودکی ضمن تبریک سال نو و عید سعید فطر، از تلاش های سال گذشته ایشان تقدیر کرد.




مطالب مرتبط

حسن رونده پس از تماشای نمایش «اسب قاتلین» مطرح کرد

حضور آثار باکیفیت استانی در تهران تأثیرگذار است
حسن رونده پس از تماشای نمایش «اسب قاتلین» مطرح کرد

حضور آثار باکیفیت استانی در تهران تأثیرگذار است

حسن رونده، مدیر هماهنگی امور استان‌های اداره کل هنرهای نمایشی پس از تماشای نمایش «اسب قاتلین»، سیاست‌های وزیر و معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل هنرهای نمایشی را مبنی بر حمایت ویژه از تئاتر استان‌ها اعلام کرد و بر این باور است که حضور آثار نمایشی ...

|

مدیر عمارت نوفل‌لوشاتو:

15هزار مخاطب‌ به تماشای «فین جین» نشستند
مدیر عمارت نوفل‌لوشاتو:

15هزار مخاطب‌ به تماشای «فین جین» نشستند

داوود نامور، مدیر عمارت نوفل‌لوشاتو گفت نمایش «فین جین» به کارگردانی محمود موسوی تاکنون میزبان بیش از ۱۵ هزار مخاطب بوده است و این عمارت از اجرای نمایش‌هایی با متون ایرانی استقبال می‌کند.

|

گیج شدن اکبر زنجان‌پور در شبی که از او تجلیل شد

گیج شدن اکبر زنجان‌پور در شبی که از او تجلیل شد

اکبر زنجان‌پور، در مراسم نکوداشت خود که با حضور جمع پرشماری از مخاطبان در تالار استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برپا شد، از مسئولیت سنگین و دشوار کارگردانان، بازیگران و دیگر فعالان عرصه تئاتر گفت.

|

نظرات کاربران