در حال بارگذاری ...

تمرینات فشرده «مجنون آن لیلی» ادامه دارد

تمرینات فشرده پروژه نمایشی-موسیقایی «مجنون آن لیلی» ادامه دارد و گروه خود را برای اجرا آماده می‌کند.

به گزارش ایران تئاتر، تمرینات فشرده گروه نمایشی-موسیقایی «مجنون آن لیلی» با حضور بازیگران، نوازندگان و تیم کارگردانی به سرپرستی پیمان خازنی در یکی از سالن‌های تهران ادامه دارد. خازنی علاوه بر کارگردانی، آهنگسازی و سرپرستی گروه موسیقی کار را بر عهده دارد.

دورخوانی و آماده‌سازی اجرای این موسیقی-نمایش از بهمن ۱۴۰۲ آغاز شده و همچنان ادامه دارد.موسیقی-نمایش «مجنون آن لیلی» اوایل اردیبهشت در تالار حافظ روی صحنه خواهد رفت.

عمار تفتی نقش مجنون و ساقی حاجی‌پور نقش لیلی را در «مجنون آن لیلی» ایفا خواهند کرد، همچنین راوی بخش‌های مختلف این پروژه موسیقی-نمایش رشید کاکاوند است.

ملیکا شهاب در نقش نجلا، سپیده موسوی در نقش نورا، رز ایزدی در نقش محیا، آتنا قرائی در نقش سرنوشت، علی تیمورفامیان در نقش ابن سلام بازی می‌کنند؛ طراحی فرم حرکت بر عهده نارینه گالستانیان است و حامی جدلی دستیاری او را بر عهده دارد.

ساسان سالور، حمیدرضا علی‌نژاد (تهیه‌کنندگان)، محمود توسلیان (نویسنده)، مقدی شامیریان (طراح لباس)، تینا ساوجبلاغی و مبینا رمضانی (دستیاران)، (طراح گرافیک، تیزر) کت استودیو، رها علی‌نژاد (طراح صحنه)، مهرورزان (کارگردان تیزر و تصویربردار)، پیمان گرزم (عکاس)، سمانه حبیب‌پور و علی تیمورفامیان (دستیاران کارگردان)، امیر قالیچی (تبلیغات فضای مجازی)، ملینا فرجی (سرپرست گروه موسیقی و نوازنده سنتور)، هادی فیض‌آبادی، زهره فیروزی و امید نصری (خوانندگان)، آتنا قرایی، ملینا فرجی، آنیتا هراتی و حمید اسماعیل‌زاده (نوازندگان)، سیما نوروزیان و امیر نوروزیان (همخوانان) دیگر عوامل این اثر نمایشی هستند.




مطالب مرتبط

بلیت فروشی «مجنون آن لیلی» آغاز شد

بلیت فروشی «مجنون آن لیلی» آغاز شد

بلیت‌فروشی موسیقی-نمایش «مجنون آن لیلی» به کارگردانی و آهنگسازی پیمان خازنی که در تالار حافظ روی صحنه می‌رود، آغاز شد. 

|

حسن رونده پس از تماشای نمایش «اسب قاتلین» مطرح کرد

حضور آثار باکیفیت استانی در تهران تأثیرگذار است
حسن رونده پس از تماشای نمایش «اسب قاتلین» مطرح کرد

حضور آثار باکیفیت استانی در تهران تأثیرگذار است

حسن رونده، مدیر هماهنگی امور استان‌های اداره کل هنرهای نمایشی پس از تماشای نمایش «اسب قاتلین»، سیاست‌های وزیر و معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل هنرهای نمایشی را مبنی بر حمایت ویژه از تئاتر استان‌ها اعلام کرد و بر این باور است که حضور آثار نمایشی ...

|

مدیر عمارت نوفل‌لوشاتو:

15هزار مخاطب‌ به تماشای «فین جین» نشستند
مدیر عمارت نوفل‌لوشاتو:

15هزار مخاطب‌ به تماشای «فین جین» نشستند

داوود نامور، مدیر عمارت نوفل‌لوشاتو گفت نمایش «فین جین» به کارگردانی محمود موسوی تاکنون میزبان بیش از ۱۵ هزار مخاطب بوده است و این عمارت از اجرای نمایش‌هایی با متون ایرانی استقبال می‌کند.

|

نظرات کاربران