در حال بارگذاری ...

اجرای نوبت صبح «سیندرلای چینی» و «غول‌ها» از سر گرفته شد

دو نمایش «سیندرلای چینی» و «غول‌ها» به کارگردانی مریم کاظمی برای اجرای نوبت صبح در پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب روی صحنه می‌روند.

به گزارش ایران تئاتر، دو نمایش «سیندرلای چینی» و «غول‌ها» به کارگردانی مریم کاظمی که سال 1402 ویژه اجرای نوبت صبح برای مدارس و مهدهای کودک تولید‌شده، اجراهای خود را از سر می‌گیرند. 

نمایش «سیندرلای چینی» نوشته لاول سوارتزل برگرفته از یک افسانه چینی است، ترجمه این نمایشنامه را حسین فدایی حسین انجام داده و با طراحی و کارگردانی مریم کاظمی آماده شده است.

در این نمایش بازیگرانی همچون میترا کریم‌خانی، پریسا فلاح‌زاده، نازنین صفا، عرفان میدانلو، مهراد زمانی، فربد تجویدی، کیانا کریمی و سارینا سالاریان به ایفای نقش می‌پردازند.

نمایش «غول‌‌‌ها» یا «غول‌های مدرسه سید هوف» نوشته سید هوف با ترجمه حسین فدایی حسین نیز که با طراحی و کارگردانی مریم کاظمی آماده شده، بازیگرانی همچون پریسا فلاح‌زاده، نازنین صفا، عرفان میدانلو، مهراد زمانی، فربد تجویدی، بهرنگ رهنمون، مریم ذکاوتی، میلاد رضایی، سارینا سالاریان، آذین معتمدی و کیانا کریمی در آن ایفای نقش می کنند.

این دو نمایش کاری از گروه تئاتر مستقل است که در پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب روی صحنه می‌روند و از طریق رزرو قبلی، میزبان مدارس و مهدهای کودک خواهند بود.

شماره‌های 09051116692 و 09194346356 گروه تئاتر مستقل برای رزرو مدارس و مهدهای کودک اعلام شده‌اند و پاسخگوی متقاضیان خواهند بود.




مطالب مرتبط

بازیگران «گنجشک‌ مفرغی» معرفی شدند‌

بازیگران «گنجشک‌ مفرغی» معرفی شدند‌

نمایش «گنجشک‌ مفرغی» به‌ کارگردانی شهرام کرمی با بازی اصغر همت، مجید رحمتی، یلدا عباسی و ایمان‌ سلگی در تماشاخانه‌ ایرانشهر به صحنه می‌رود.

|

گیج شدن اکبر زنجان‌پور در شبی که از او تجلیل شد

گیج شدن اکبر زنجان‌پور در شبی که از او تجلیل شد

اکبر زنجان‌پور، در مراسم نکوداشت خود که با حضور جمع پرشماری از مخاطبان در تالار استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برپا شد، از مسئولیت سنگین و دشوار کارگردانان، بازیگران و دیگر فعالان عرصه تئاتر گفت.

|

همکاری متقابل اداره کل هنرهای نمایشی و سازمان عقیدتی سیاسی ارتش؛

برای تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر تفاهم شد
همکاری متقابل اداره کل هنرهای نمایشی و سازمان عقیدتی سیاسی ارتش؛

برای تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر تفاهم شد

مدیرکل هنرهای نمایشی و معاون امور هنری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، به‌منظور همکاری متقابل، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

|

نظرات کاربران