در حال بارگذاری ...

نمایش «سپیده» در حوزه هنری روی صحنه می‌رود

نمایش «سپیده» به کارگردانی اشرف رفیعی از ۲۸ فروردین ویژه بانوان در تالار سوره حوزه هنری روی صحنه می‌رود. 

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «سپیده» که از تولیدات حوزه هنری استان البرز است با مشارکت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری به نویسندگی فهیمه حیدرزاده و تهیه‌کنندگی و کارگردانی اشرف رفیعی از 28 فروردین الی 5 اردیبهشت ساعت 19 در تالار سوره حوزه هنری ویژه بانوان روی صحنه خواهد رفت.

نمایش «سپیده» روایتگر داستان پرستاری است که در زمان شیوع بیماری کرونا و دیگر مشکلات مستأصل و درمانده شده که با کتابی درباره امام زمان (عج) آشنا می‌شود که سبب تغییر احوال و شخصیت او می‌شود.

در این نمایش بازیگرانی همچون حورا حسن‌خانی، ریحانه طالبی، شکیلا کاوه، حنانه علی سواری، مهشیـد باقرزالکی، هلیا جانخانی، فاطمه جهانگیری، زینب غضنفری، نازنین فاطمه اصغری، مریم دارابی، عرفانه طالبی، زهراسادات قریشـی، سیده ساعده آل‌محمدی، هدیه ابراهیم نصب، حانیه سادات میرباقری، مبینا صبری، مائده کشاورز و مهدا مولایی به ایفای نقش می‌پردازند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت تماشای این نمایش به صورت رایگان به آیدی @ravvieh در ایتا پیام داده و یا با شماره تلفن 09902747145 و 09031784638 تماس حاصل کنند.




مطالب مرتبط

حسن رونده پس از تماشای نمایش «اسب قاتلین» مطرح کرد

حضور آثار باکیفیت استانی در تهران تأثیرگذار است
حسن رونده پس از تماشای نمایش «اسب قاتلین» مطرح کرد

حضور آثار باکیفیت استانی در تهران تأثیرگذار است

حسن رونده، مدیر هماهنگی امور استان‌های اداره کل هنرهای نمایشی پس از تماشای نمایش «اسب قاتلین»، سیاست‌های وزیر و معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل هنرهای نمایشی را مبنی بر حمایت ویژه از تئاتر استان‌ها اعلام کرد و بر این باور است که حضور آثار نمایشی ...

|

مدیر عمارت نوفل‌لوشاتو:

15هزار مخاطب‌ به تماشای «فین جین» نشستند
مدیر عمارت نوفل‌لوشاتو:

15هزار مخاطب‌ به تماشای «فین جین» نشستند

داوود نامور، مدیر عمارت نوفل‌لوشاتو گفت نمایش «فین جین» به کارگردانی محمود موسوی تاکنون میزبان بیش از ۱۵ هزار مخاطب بوده است و این عمارت از اجرای نمایش‌هایی با متون ایرانی استقبال می‌کند.

|

گیج شدن اکبر زنجان‌پور در شبی که از او تجلیل شد

گیج شدن اکبر زنجان‌پور در شبی که از او تجلیل شد

اکبر زنجان‌پور، در مراسم نکوداشت خود که با حضور جمع پرشماری از مخاطبان در تالار استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برپا شد، از مسئولیت سنگین و دشوار کارگردانان، بازیگران و دیگر فعالان عرصه تئاتر گفت.

|

نظرات کاربران