در حال بارگذاری ...

داستان زندگی”سیلویا پلات” در تئاترشهر

نمایش”یک شب دیگر بمان سیلویا” به کارگردانی چیستا یثربی تیر ماه در تالار سایه تئاترشهر روی صحنه خواهد رفت.به گزارش سایت ایران تئاتر،”یک شب دیگر بمان سیلویا” برداشتی آزاد و متفاوت از زندگی سیلویا پلات شاعر آمریکایی است. که در سن ۳۱ سالگی خودکشی کرد، مرگ زود هنگام او با چاپ رمان و مجموعه اشعارش همراه بود، زندگی عاشقانه و ناکام”سیلویا” با همسرش”تدهیوز” شاعر معروف انگلیسی و جدایی آنها، درست یک سال قبل از خودکشی، امکان تفسیرهای دراماتیک گوناگونی را بر زندگی، اشعار و مرگ او پدید آورد.

نمایش”یک شب دیگر بمان سیلویا” به کارگردانی چیستا یثربی تیر ماه در تالار سایه تئاترشهر روی صحنه خواهد رفت.
به گزارش سایت ایران تئاتر،”یک شب دیگر بمان سیلویا” برداشتی آزاد و متفاوت از زندگی سیلویا پلات شاعر آمریکایی است. که در سن 31 سالگی خودکشی کرد، مرگ زود هنگام او با چاپ رمان و مجموعه اشعارش همراه بود، زندگی عاشقانه و ناکام”سیلویا” با همسرش”تدهیوز” شاعر معروف انگلیسی و جدایی آنها، درست یک سال قبل از خودکشی، امکان تفسیرهای دراماتیک گوناگونی را بر زندگی، اشعار و مرگ او پدید آورد.
در ”یک شب دیگر بمان سیلویا”سام درخشانی، مهسا مهجور، مینو زاهدی، حمید رضاجوکار و الناز تاریخی به ایفای نقش می‌پردازند. رحیم نوروزی طراح صحنه و نوید گوهری آهنگساز این نمایش هستند. طراحی حرکات موزون این نمایش را”حمیدرضا جوکار” انجام داده است.
تمرینات این نمایش از هفته گذشته آغاز شده است. همچنین همزمان با اجرای این نمایش ترجمه اشعار”سیلویا پلات” که توسط چیستا یثربی صورت گرفته در قالب CD با صدای مهسا مهجور و سام درخشانی عرضه خواهد شد که انتشارات نامیرا تهیه و پخش آن را بر عهده دارد. همچنین آهنگسازی این CD را نوید گوهری انجام داده است.