در حال بارگذاری ...

فراخوان مسابقه مطبوعاتی انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر اعلام شد

انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر همچون سنوات گذشته فراخوان مسابقه مطبوعاتی چهارمین مراسم سالانه خود را منتشر کرد.به گزارش سایت ایران تئاتر بر اساس اعلام این انجمن علاقمندان و فعالان عرصه مطبوعات و خبرگزاری‌ها(حوزه تئاتر) می‌توانند آثار خود را در بخش‌های گزارش، گفت‌وگو، یادداشت، نقد، مقاله، ترجمه و عکس به نشانی پستی این انجمن یا نشانی خانه تئاتر ارائه کنند.

انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر همچون سنوات گذشته فراخوان مسابقه مطبوعاتی چهارمین مراسم سالانه خود را منتشر کرد.
به گزارش سایت ایران تئاتر بر اساس اعلام این انجمن علاقمندان و فعالان عرصه مطبوعات و خبرگزاری‌ها(حوزه تئاتر) می‌توانند آثار خود را در بخش‌های گزارش، گفت‌وگو، یادداشت، نقد، مقاله، ترجمه و عکس به نشانی پستی این انجمن(تهران ـ صندوق پستی 164 ـ 15615) و یا نشانی خانه تئاتر: تهران، خیابان انقلاب، نرسیده به چهار راه ولیعصر، خیابان صبای جنوبی، کوچه ماه، جنب پاساژ آفتاب، طبقه اول، خانه تئاتر، خانم صمدی(از ساعت 9 صبح تا 4 عصر ـ به جز پنج‌شنبه‌ها) ارائه کنند. علاقمندان باید حتماً روی پاکت ارسالی خود عبارت”مربوط به مسابقه مطبوعاتی سال 84 انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر” را ذکر کنند.
اما ذکر چند نکته نیز ضروری به نظر می‌رسد:
1-مطالب ارسال شده از سوی همکارانی که در خبرگزاری‌ها فعال هستند باید حتماً به امضا و تایید سردبیر و یا دبیر گروه ادب و هنر رسیده و سند آن نیز به مطالب ارسالی ضمیمه شود.
2-مهلت ارسال آثار متقاضیان تا پایان خرداد ماه 1384 است و به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.
3-آثار متقاضی شرکت در این مسابقه حتماً باید در طول سال 83 منتشر شده و دارای امضا باشند. آثاری که فاقد نام و یا دارای نام مستعار باشند، مورد قبول این انجمن نیست.
4-حداکثر ارائه اثر در هر بخش این مسابقه 3 مورد خواهد بود.
5-دبیرخانه این انجمن تنها اصل یا کپی تمیز مطالب ارسالی را خواهد پذیرفت.
6-مطالب ارسالی به هیچ وجه باز پس داده نخواهد شد.
7-عکاسان محترم می‌توانند آثار خود را به دلخواه(رنگی یا سیاه و سفید) و در قطع 18 در 13 (چاپ شده) به دبیرخانه انجمن ارسال کنند. عکاسان ارجمند باید توجه داشته باشند که عکس‌های ارسالی آنها حتماً‌ از اجراهای نمایش‌های روی صحنه رفته در سال 83 باشد. بدیهی است که CD عکس‌ها مورد قبول نیست.
8-وبلاگ نویسان حوزه تئاتر نیز می‌‌توانند آثار سال 83 خود را در هر یک از بخش‌های این مسابقه که مایلند، شرکت دهند. ارسال سندی که تاریخ مطلب وبلاگ نویسان را مشخص کند، الزامی است.
9-اعلام نتایج این مسابقه نیمه مراد ماه سال جاری همزمان با روز خبرنگار و در مراسم سالانه انجمن خواهد بود.
10- علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره محمدرسول صادقی 09121596095 و یا بهاره برهانی 09123469626 تماس حاصل کنند.