در حال بارگذاری ...

امیر غفارمنش و مجتبی شفیعی در «سینگل» هم بازی می‌شوند

نمایش «سینگل» با بازی امیر غفارمنش و مجتبی شفیعی، خرداد ۱۴۰۳ در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «سینگل» با نویسندگی مهدی ضیاچمنی و کارگردانی مجتبی شفیعی، به زودی اجراهای خود را در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز خواهد کرد. 

امیر غفارمنش از بازیگران شناخته‌شده و باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون که این روزها فیلم سینمایی «تمساح خونی» را روی پرده دارد و چندی پیش با نمایش‌های «شیزوفرنی» و «شام خداحافظی» روی صحنه تئاتر حضور داشت، در این نمایش، هم‌بازی مجتبی شفیعی است. 

شفیعی در نخستین تجربه کارگردانی تئاتر خود، نمایش «سینگل» را کارگردانی می‌کند. او پیش از این با نمایش‌های «یتیم‌خانه فونیکس»، «پیانیستولوژی»، «دریاچه قو» در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر روی صحنه رفته است و تئاتر «آی‌راک» با بازی او و مارال فرجاد در فستیوال بین‌المللی تریسته در کشور ایتالیا اجرا شده است.

مسعود حکم‌آبادی (تهیه‌کننده)، پویا غازی (مجری طرح) و علی نصر (مدیر تولید) از عوامل این تئاتر هستند. 


«گاو زن» از دوم مرداد به سنگلج می‌آید

«گاو زن» از دوم مرداد به سنگلج می‌آید

نمایش «گاو زن» با نویسندگی و کارگردانی میثم عباسی که به بخشی از تاریخ معاصر ایران اشاره می‌کند، از فردا دوم مرداد در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می‌رود.

|

امشب «چاپلین» پا به صحنه می‌گذارد

امشب «چاپلین» پا به صحنه می‌گذارد

نمایش «چاپلین» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی مهران رنج‌بر که پرتره‌ای از زندگی «چارلی چاپلین» بازیگر مطرح سینمای صامت جهان است، در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

|