در حال بارگذاری ...

بیش از 2300 نفر، پنج نمایش کودک و نوجوان تئاتر-پنجمک را دیدند

سومین دوره اجراهای آموزشی تئاتر- پنجمک که از آخرین هفته فروردین‌ آغازشده، با حضور بیش از ۲ هزارو ۳۰۰ نفری مخاطبان در اجرای عمومی پنج نمایش همراه شد.

به گزارش ایران تئاتر، مجموع تماشاگران پنج نمایش سومین دوره اجراهای آموزشی تئاتر- پنجمک که در پردیس تئاتر تهران و فرهنگسرای این سینا به اجرا درآمدند میزبان 2364 تماشاگر بودند. این رویداددر سال جاری با حضور 8 نمایش کلید خورد.

در پردیس تئاتر تهران، نمایش «غول‌ها و بچه‌های مدرسه» میزبان 497 تماشاگر، نمایش «سفیدبرفی و هفت کوتوله» میزبان 700 تماشاگر و نمایش «چه کسی آخرین بار خندید» میزبان 380 تماشاگر بودند.

در فرهنگسرای ابن‌سینا نیز نمایش «گرگه میاد می‌بردت» با 378 تماشاگر و نمایش «سیندرلای چینی» با 409 تماشاگر به کار خود پایان دادند.

دو نمایش بعدی اجراهای آموزشی پنجمک هفته اول خرداد در فرهنگسراهای ارسباران و عطار نیشابوری روی صحنه خواهند رفت.

نمایش «غاز طلایی» نوشته پائول سیلز که توسط سیدحسین فدایی حسین ترجمه‌ شده است با طراحی و کارگردانی مریم کاظمی روزهای اول و دوم خرداد سه نوبت در فرهنگسرای ارسباران به اجرا درمی‌آید.

نمایش «سه بچه گربه» نوشته جان بار با ترجمه سیدحسین فدایی حسین و طراحی و کارگردانی مریم کاظمی دیگر نمایش این دوره از اجراهای آموزشی پنجمک است که در روزهای 6، 7 و 8 خرداد در فرهنگسرای عطار نیشابوری روی صحنه می‌رود.

با توجه به آغاز فصل امتحانات، اجرای عمومی نمایش «اولین نامه چطور نوشته شد» که بازیگران آن در رده سنی نوجوانان قرار دارند به پایان خرداد موکول شده است.

خانواده‌ها و علاقه‌مندان به نمایش‌های کودک و نوجوان، متخصصان و مربیان حوزه کودک و نوجوان می‌توانند از طریق شماره‌های 09190776098 و 09051116692 نسبت به تهیه بلیت و هماهنگی نمایش‌های «غاز طلایی» و «سه بچه گربه» اقدام کنند.

پیش‌فروش بلیت‌های نمایش‌های حاضر در سومین دوره اجراهای آموزشی تئاتر-پنجمک در سایت تیوال انجام می‌شود.


تمدید اجرای «هاله»

تمدید اجرای «هاله»

نمایش «هاله» به نویسندگی و کارگردانی بهنام رضایی در عمارت نوفل‌لوشاتو تمدید شد.

|