در حال بارگذاری ...

«هزارویک‌شب شهرزاد» میزبان دانشجویان و هنرجویان خواهد شد

رویداد «هزارویک‌شب شهرزاد» اعلام آمادگی کرد تا با ایجاد فضایی مناسب جهت شناسایی استعدادهای ویژه هنری، از اوایل خرداد ۱۴۰۳، میزبان دانشجویان و هنرجویان کلیه رشته‌های هنری و گروه‌های تئاتری باشد. 

به گزارش ایران تئاتر، پردیس شهرزاد باهدف ایجاد فضایی متفاوت و معرفی آثار ارزشمند دانشجویان و هنرمندان جوان، رویداد «هزارویک‌شب شهرزاد» را برگزار می‌کند.

رویداد «هزارویک‌شب» آمادگی دارد با ایجاد فضایی مناسب جهت شناسایی استعدادهای ویژه هنری از اوایل خرداد 1403، با همکاری دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، میزبان دانشجویان و هنرجویان کلیه رشته‌های هنری و گروه‌های تئاتری باشد. 

کلیات این رویداد به شرح زیراست:

الف) رپرتوار نمایشنامه‌خوانی نویسندگان شاخص ایرانی و خارجی

ب) رپرتوار فیلمنامه‌خوانی فیلم‌های برگزیده سینمای ایران و جهان

ج) تک اجراهای دانشجویی و یا اجراهای محدود با شرایط و سانس‌های ویژه

د) برگزاری رویدادهای فرهنگی هنری، اجرای موسیقی، جلسات نقد و بررسی نمایش‌های در حال اجرا، دیدن تحلیل و نقد و بررسی نمایش‌ها و فیلم تئاترهای شاخص با حضور استادان برجسته سینما، تئاتر، هنرهای تجسمی، موسیقی و ادبیات

ه) برگزاری کارگاه‌های ایده تا اجرا درزمینه‌های نمایشنامه‌نویسی، بازیگری،کارگردانی و دو دوره ویژه مستر کلاس پرفورمنس آرت و مستر کلاس تئاتر دیجیتال

این رویداد در اولین گام خود مستر کلاس پرفورمنس آرت را با حضور علی اتحاد، برگزار خواهد کرد. این کارگاه آموزشی 20 ساعته به‌مثابه یک کمپ آموزشی خواهد بود. شرکت‌کنندگان در این دوره با وجوه مختلف پرفورمنس-آرت آشنا خواهند شد.

علاقه‌مندان به حضور در این رویداد می‌توانند با شماره‌های تماس ۰۹۹۱۵۷۰۰۴۸۴-۰۹۹۱۵۷۰۰۴۷۴ و شماره واتساپ ۰۹۰۲۳۶۰۰۳۴۱ ارتباط داشته باشند و یا هرروز از ساعت ۱۲ تا ۱۸ به پردیس تئاتر شهرزاد/رویداد «هزارویک‌شب» مراجعه کنند.


تمدید اجرای «هاله»

تمدید اجرای «هاله»

نمایش «هاله» به نویسندگی و کارگردانی بهنام رضایی در عمارت نوفل‌لوشاتو تمدید شد.

|

دو اجرای تئاتر شهر تمدید شد

دو اجرای تئاتر شهر تمدید شد

اجرای نمایش‌های «روزهای بی‌باران» و «خیلی زود عادت می‌کنیم» در مجموعه تئاتر شهر تا پایان این هفته تمدید شد.

|