در حال بارگذاری ...
کیانوش احمدی، کارگردان حاضر در جشنواره تئاتر ایثار:

نمایش «پیکار کنار پل» جدال بین تجربه، احساس و خرد است

کیانوش احمدی کارگردان نمایش «پیکار کنار پل» از آثار حاضر در هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار درباره این اثر گفت این اثر نمایشی داستان جدال بین تجربه، احساس و خرد به خاطر موقعیت تخریب پل است.

به گزارش ایران تئاتر، کیانوش احمدی نمایش «پیکار کنار پل» نوشته علی میرزاعبادی را در بخش صحنه‌ای هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار در تالار فخرالدین اسعدگرگانی روی صحنه می‌برد.

احمدی درباره موضوع این اثر گفت: «جایگاه ایثار در این اثر در کلیت نمایش شکل می‌گیرد و درنهایت ایثار است که ماندگار می‌ماند؛ ایثاری که از عمق وجودی یک انسان نشئت می‌گیرد و قهرمان می‌ماند.»

او افزود: «همه کارهایی که تاکنون روی صحنه برده‌ام، مضمون ایثار داشته‌اند؛ چراکه معتقدم به اینکه هر فردی از خود باید شروع کند و تئاتر نیز بخشی از وجود خودم است.»

احمدی که در دوره هفتم جشنواره ملی تئاتر ایثار نیز با نمایش «روایت‌هایی از زارا»  حضور داشته است، گفت: «تمام تلاش‌مان در این 2 نمایش بر این بوده که درنهایت ایثار را به تصویر کشیده و باور دارم به‌یقین حتی اگر یک نفر هم از قشر نوجوان یا جوان با اثر نمایش پیام ایثار را دریافت کند، رسالت خود را انجام داده‌‌ام.»

او اظهار امیدواری کرد رویکرد تمرکززدایی جشنواره ملی تئاتر ایثار از پایتخت ادامه‌دار باشد چراکه چراغ تئاتر را بچه‌های شهرستان روشن نگه‌داشته‌اند و حق مسلم این عاشقان تئاتر است که جشنواره‌ای مثل ایثار در شهرستان خود داشته‌ باشند.

نمایش «پیکار کنار پل» نوشته علی میرزا‌عمادی است و در این اثر سیامک‌ زین‌الدینی، ایمان عبادیان، اصغر شیرزاد و صادق خداپناه ایفای نقش می‌کنند.

دیگر عوامل این اثر نمایشی عبارت‌اند از علی خاتمی (موسیقی طراحی و ترکیب صدا)، مهدی اسدی‌تبار (طراحی پوستر و بروشور)، آزاده مالمیر (طراح گریم)، کاظم کامور، محمد قدیمی، مریم جانمحمدی و حمید محمدی (دستیاران)، کامیاب احمدی (مدیر تولید)، مسیحا احمدزاده (نور و افکت)، عباس رحمانی مطلق و ابراهیم میرزایی (گروه صحنه).

هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار، با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد استان گلستان و با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان از ۲۵ تا ۲۸ اردیبهشت برگزار می‌شود.


تمدید اجرای «هاله»

تمدید اجرای «هاله»

نمایش «هاله» به نویسندگی و کارگردانی بهنام رضایی در عمارت نوفل‌لوشاتو تمدید شد.

|