در حال بارگذاری ...
با بازی گروه تئاتر باران

«قلاده‌ای برای یک سگ‌مرده» در خانه‌ هنرمندان نمایشنامه‌خوانی می‌شود

نمایشنامه‌خوانی «قلاده‌ای برای یک سگ‌مرده» با هنرمندی ۱۱ بازیگر دچار عارضه بینایی و جسمانی، ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت در تالار استاد ممیز خانه هنرمندان اجرا خواهد شد.

به گزارش ایران تئاتر، گروه تئاتر باران پس از اجرای «همه‌چیز می‌گذرد تو نمی‌گذری» در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر، نوشته دیگری از محمد چرمشیر با عنوان «قلاده‌ای برای یک سگ‌مرده» را با کارگردانی غلامرضا عربی در گالری ممیز خانه هنرمندان ایران نمایشنامه‌خوانی خواهد کرد. 

این گروه که‌ متشکل از ۱۱ بازیگر دچار عارضه بینایی و جسمانی است، نمایشنامه «قلاده‌ای برای یک سگ‌مرده» را با یک موسیقی زنده در یک فضای کمدی فلسفی اجرا خواهد کرد. گروه تئاتر باران با تأسیس موسسه‌ای ذیل سازمان بهزیستی تهران بانام موسسه ناوک‌ توان باران، از تئاتر به عنوان ابزاری برای توانمندسازی و ارتقا سطح کیفی جامعه دچار عارضه بینایی و جسمی و حرکتی بهره می‌برد.

«پس از فصل بهارنارنج» (۱۳۹۵)، «شاباش خوان» (۱۳۹۷)، «کبوتری ناگهان» (۱۳۹۸)، «و همه‌چیز می‌گذرد تو‌نمی‌گذری» (۱۴۰۱) و «قلاده‌ای برای یک سگ‌مرده»، آثاری هستند که گروه تئاتر باران تاکنون روی صحنه برده‌اند.

«قلاده‌ای برای یک سگ‌مرده»، ساعت 18 روز پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت و ساعت 16 روز جمعه ۲۸ اردیبهشت، در تالار استاد ممیز خانه هنرمندان با همکاری موسسه پژوهشی کودکان دنیا و‌ انجمن مجسمه‌سازان ایران، نمایشنامه‌خوانی خواهد شد. 

گروه تئاتر باران به‌زودی نمایش «قلاده‌ای برای یک سگ‌مرده» را پس از اخذ مجوزهای لازم در یکی از سالن‌های تهران روی صحنه خواهد برد.


«درخت خرمالو» نمایشنامه‌خوانی می‌شود

«درخت خرمالو» نمایشنامه‌خوانی می‌شود

نمایشنامه‌ «درخت خرمالو»، نوشته سعید افخمی که داستانش به جنگ جهانی دوم در لهستان مربوط است، روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته در پلاتو نقش نقره‌ای خیال اجرا خواهد شد.

|

روزهای پایانی بهمن 1402 با نمایشنامه‌خوانی در تهران

میزبانی تئاتری‌ها با «کیک پنیر و آلبالو» و «درخت خرمالو»
روزهای پایانی بهمن 1402 با نمایشنامه‌خوانی در تهران

میزبانی تئاتری‌ها با «کیک پنیر و آلبالو» و «درخت خرمالو»

نمایشنامه‌خوانی‌های «ترور»، «سمفونی درون بطری»، «ادموند»، «کیک پنیر و آلبالو»، «درخت خرمالو»، «کورالین» و «طغیان» از جمله آثاری هستند که در روزهای پایانی بهمن 1402 روی صحنه می‌روند.

|