در حال بارگذاری ...

«درخت خرمالو» نمایشنامه‌خوانی می‌شود

نمایشنامه‌ «درخت خرمالو»، نوشته سعید افخمی که داستانش به جنگ جهانی دوم در لهستان مربوط است، روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته در پلاتو نقش نقره‌ای خیال اجرا خواهد شد.

به گزارش ایران تئاتر، نمایشنامه‌خوانی «درخت خرمالو» به نویسندگی و کارگردانی سعید افخمی در ژانری اجتماعی، پنجشنبه و جمعه ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت 1403 در پلاتو موسسه فرهنگی هنری نقش نقره‌ای خیال اجرا می‌شود.

در این نمایشنامه‌خوانی، پرویز جهانگیری، نیره کیانی‌نژاد و مهدیه مصیب‌نژاد به ایفای نقش می‌پردازند.

«درخت خرمالو»، روایتی از حمله آلمان‌ها به لهستان است؛ سوزان فرزندی به نام ویلی دارد که در جبهه‌های جنگ است و امید دارد تا جشن شب کریسمس در کنار او باشد. یوهان و اما، دو خدمتکار سوزان در لحظات سخت انتظار و بی‌تابی‌های سوزان، تلاش دارند او را آرام کنند. همچنان روزها می‌گذرد و خبری از ویلی نیست، در ادامه اتفاقی می‌افتد که مسیر داستان عوض می‌شود ...

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت و تماشای این اجرا می‌توانند به صورت حضوری به پلاتو نقش نقره خیال مراجعه کنند.


روزهای پایانی بهمن 1402 با نمایشنامه‌خوانی در تهران

میزبانی تئاتری‌ها با «کیک پنیر و آلبالو» و «درخت خرمالو»
روزهای پایانی بهمن 1402 با نمایشنامه‌خوانی در تهران

میزبانی تئاتری‌ها با «کیک پنیر و آلبالو» و «درخت خرمالو»

نمایشنامه‌خوانی‌های «ترور»، «سمفونی درون بطری»، «ادموند»، «کیک پنیر و آلبالو»، «درخت خرمالو»، «کورالین» و «طغیان» از جمله آثاری هستند که در روزهای پایانی بهمن 1402 روی صحنه می‌روند.

|

«گاو زن» از دوم مرداد به سنگلج می‌آید

«گاو زن» از دوم مرداد به سنگلج می‌آید

نمایش «گاو زن» با نویسندگی و کارگردانی میثم عباسی که به بخشی از تاریخ معاصر ایران اشاره می‌کند، از فردا دوم مرداد در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می‌رود.

|

امشب «چاپلین» پا به صحنه می‌گذارد

امشب «چاپلین» پا به صحنه می‌گذارد

نمایش «چاپلین» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی مهران رنج‌بر که پرتره‌ای از زندگی «چارلی چاپلین» بازیگر مطرح سینمای صامت جهان است، در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

|