در حال بارگذاری ...
با حضور رضا فیاضی

شمع شب‌چراغ نمایش «مبارک و خاتون پرده‌نشین» روشن شد

رضا فیاضی با افروختن شمع شب‌چراغ نمایش «مبارک و خاتون پرده‌نشین» آغاز اجرای این نمایش در تماشاخانه سنگلج را به طور رسمی اعلام کرد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی تماشاخانه سنگلج، شب گذشته و در آیین شب‌چراغ نمایش «مبارک و خاتون پرده نشین» که با حضور رضا فیاضی و جمع بسیاری از تماشاگران برگزار شد، فعالیت مستمر این تماشاخانه مورد تمجید قرار گرفت.

رضا فیاضی بازیگر پیشکسوت کشور، در این آیین افتتاحیه گفت: «ما در این تماشاخانه خاطره‌انگیز آثار به‌یادماندنی بسیاری را تماشا کرده‌ایم و خوشحالیم که هنوز سرپاست و به فعالیت ادامه می دهد و شاهدیم که امشب تماشاگران زیادی برای دیدن این نمایش تشریف آورده‌اند.»

نمایش «مبارک و خاتون پرده‌نشین» نوشته داوود فتحعلی‌بیگی و کارگردانی علی طربی، تا 15 تیر در ساعت 19:30 در تماشاخانه سنگلج روی صحنه است.

مهدی وثوقی، علی طربی، علی باهری، آرزو کریمی زند، محمدرضا صفری، محسن قصری، مریم مهریان و محمدرضا لوانی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

محمدرضا صفری(مدیرتولید)، محمد علایی(برنامه‌ریز)، کیانوش ایازی(طراح صحنه)، سارا سعادت نیا(منشی صحنه و مدیر صحنه)، رسول نجفی(ساخت دکور)، میثم کجالی(طراح و اجرای نور)، مریم طربی و محبوبه طربی(طراحی و دوخت لباس)، محسن قنداق ساز(تصویربردار و تولید محتوا)، سپیده ناصحی(مدیر اجرا)، علیرضا فتاحی(مدیر پشتیبانی)، میترا رضایی(مشاور رسانه)، مهدی محتشم(نوازنده تنبک)، مهرپاد زحمتکش(نوازنده کمانچه)، رضا کیایی(نوازنده دف)، نوید نوبخت(خواننده و نوازنده دف) دیگر عوامل این اثر نمایشی هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت نمایش «مبارک و خاتون پرده‌نشین» به سایت گیشه تئاتر و تیوال مراجعه کنند.


«گاو زن» از دوم مرداد به سنگلج می‌آید

«گاو زن» از دوم مرداد به سنگلج می‌آید

نمایش «گاو زن» با نویسندگی و کارگردانی میثم عباسی که به بخشی از تاریخ معاصر ایران اشاره می‌کند، از فردا دوم مرداد در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می‌رود.

|

امشب «چاپلین» پا به صحنه می‌گذارد

امشب «چاپلین» پا به صحنه می‌گذارد

نمایش «چاپلین» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی مهران رنج‌بر که پرتره‌ای از زندگی «چارلی چاپلین» بازیگر مطرح سینمای صامت جهان است، در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

|