در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش میدانی به مناسبت سالگرد ارتحال امام(ره)

فرهنگسرای انقلاب به مناسبت فرا رسیدن سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، اقدام به برگزاری نمایش میدانی با همین موضوع کرده است.این نمایش‌ها با موضوعات رحلت امام(ره)، انقلاب و دفاع مقدس به صورت میدانی از نهم تا شانزدهم خرداد هر روز در محوطه فرهنگسرای انقلاب برگزار می‌شود.

فرهنگسرای انقلاب به مناسبت فرا رسیدن سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، اقدام به برگزاری نمایش میدانی با همین موضوع کرده است.
به گزارش سایت ایران تئاتر از روابط عمومی فرهنگسرای انقلاب همزمان با فرا رسیدن سالروز ارتحال جانگداز پیر جماران و بنیانگذار انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و به منظور بزرگداشت یاد و خاطره ایشان و درس گرفتن از منش و سیرت حضرت امام (ره)، این فرهنگسرا اقدام به برگزاری نمایش‌ میدانی کرده است.
این نمایش‌ها با موضوعات رحلت امام(ره)، انقلاب و دفاع مقدس به صورت میدانی از نهم تا شانزدهم خرداد هر روز در محوطه فرهنگسرای انقلاب برگزار می‌شود.
30 نمایش متفاوت و روزانه پنج نمایش در این ایام در فرهنگسرای انقلاب اجرا می‌شود. هنر دوستان می‌توانند جهت تماشای این نمایش‌ها به فرهنگسرای انقلاب واقع در بزرگراه شهید نواب صفوی، خیابان کمیل شرقی مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 9ـ 5419057 تماس حاصل کنند.