در حال بارگذاری ...

گردهمایی هنرمندان تئاتر در فرهنگسرای سالمند

کانون نمایش فرهنگسرای سالمند گردهمایی هنرمندان تئاتر و هنرهای نمایشی را برگزار می‌کند.به گزارش سایت ایران تئاتر از روابط عمومی فرهنگسرای سالمند با توجه به علاقه جوانان به هنرهای نمایشی و فعالیت آنان در زمینه بازیگری در این کانون نمایش با حضور شاهد پیوند بازیگر تئاتر و تلویزیون به صورت رایگان به انجام تست‌های مختلف و آموزش بازیگری ـ فن بیان ـ اجرای نمایش صحنه‌ای و نقد آنها و... پرداخته می‌شود.

کانون نمایش فرهنگسرای سالمند گردهمایی هنرمندان تئاتر و هنرهای نمایشی را برگزار می‌کند.
به گزارش سایت ایران تئاتر از روابط عمومی فرهنگسرای سالمند با توجه به علاقه جوانان به هنرهای نمایشی و فعالیت آنان در زمینه بازیگری در این کانون نمایش با حضور شاهد پیوند بازیگر تئاتر و تلویزیون به صورت رایگان به انجام تست‌های مختلف و آموزش بازیگری ـ فن بیان ـ اجرای نمایش صحنه‌ای و نقد آنها و... پرداخته می‌شود.
همچنین دیدار با هنرمندان پیشکسوت و تقدیر از آنها، ایجاد کلاس‌های آموزشی، معرفی اعضای فعال به گروه‌های حرفه‌ای از دیگر برنامه‌های این کانون است.
کانون نمایش فرهنگسرا با هدف ارائه آموزش‌های صحیح بازیگری و استفاده از استعدادهای هنری جوانان در جهت مبارزه با مشکلات و معضلات فرهنگی جامعه پنج شنبه اول تیر ماه تشکیل می‌شود.
علاقه‌مندان جهت ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی میدان امام حسین ـ خ 17 شهریور ـ خ خشکبارچی ـ پارک خیام مراجعه کنند.