در حال بارگذاری ...

”دیوید شویمر” روی صحنه تئاتر لندن

”دیوید شویمر” بازیگر معروف سریال تلویزیونی ”دوستان”(Friends ) در نمایشی از نیل لابوت که در لندن روی صحنه رفته ایفای نقش می‌کند.به گزارش سایت ایران تئاتر برای شویمر ۳۸ ساله این نخستین تجربه بازی در تئاتر لندن است و او در این نمایش کمدی که ”بعضی دختران” نام دارد در نقش قهرمان اصلی با هنرپیشگان دیگری همچون سافرون بوروور، لسلی من‌ویل، سارا پاول و کاترین تیت همبازی است.

”دیوید شویمر” بازیگر معروف سریال تلویزیونی ”دوستان”(Friends ) در نمایشی از نیل لابوت که در لندن روی صحنه رفته ایفای نقش می‌کند.
به گزارش سایت ایران تئاتر برای شویمر 38 ساله این نخستین تجربه بازی در تئاتر لندن است و او در این نمایش کمدی که ”بعضی دختران” نام دارد در نقش قهرمان اصلی با هنرپیشگان دیگری همچون سافرون بوروور، لسلی من‌ویل، سارا پاول و کاترین تیت همبازی است. کارگردانی این نمایش کمدی اخلاق‌گرا اما مدرن را دیوید گریندلی به عهده دارد و داستان آن درباره معلمی است که قصد ازدواج دارد اما تصمیم می‌گیرد قبل از ازدواج با چهار نامزد سابق خود که در شهرهای مختلف آمریکا زندگی می‌کنند دیداری داشته باشد. این نمایش که نگاهی طنز به مقوله عشق، زندگی و تعهدات زندگی زناشویی دارد، از بیست‌وچهارم ماه مه در سالن نمایش Gielgud لندن روی صحنه رفته است.
دیوید شویمر که از کودکی آرزوی بازی در تئاتر لندن را داشته یکی از چند بازیگر معروف هالیوودی است که امسال تابستان برای بازی در چند نمایش در لندن به سر می‌برند.
بروک شیلدز در موزیکال شیکاگو که در حال حاضر در لندن روی صحنه است بازی می‌کند در حالی که کوین اسپیسی بازیگر نمایش داستان فیلادلفیا است.
همچنین اوان مک‌گر‌گور برای اجرای جدیدی از موزیکال کلاسیک”مردان و عروسک‌ها” در لندن است.