در حال بارگذاری ...

برنامه پیش فروش بلیت نمایش بیضایی

بلیت نمایش”مجلس شبیه در ذکرمصایب استاد نوید ماکان و همسرش رخشید فرزین” نوشته و کار بهرام بیضایی از دوشنبه ۱۶ خردادماه در مجموعه تئاترشهر پیش‌فروش می‌شود.به گزارش سایت ایران تئاتر از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، گیشه تئاترشهر برای رفاه حال تماشاگران از دوشنبه ۱۶ خرداد اقدام به پیش فروش بلیت این نمایش کرده است. قیمت بلیت نمایش ۴ هزار تومان است که برای تماشاگرانی که تا ۳۱ خرداد اقدام به پیش خرید بلیت کنند ۲۵ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

بلیت نمایش”مجلس شبیه در ذکرمصایب استاد نوید ماکان و همسرش رخشید فرزین” نوشته و کار بهرام بیضایی از دوشنبه 16 خردادماه در مجموعه تئاترشهر پیش‌فروش می‌شود.
به گزارش سایت ایران تئاتر از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، گیشه تئاترشهر برای رفاه حال تماشاگران از دوشنبه 16 خرداد اقدام به پیش فروش بلیت این نمایش کرده است. قیمت بلیت نمایش 4 هزار تومان است که برای تماشاگرانی که تا 31 خرداد اقدام به پیش خرید بلیت کنند 25 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.
در روزهای یکشنبه نیز قیمت بلیت این نمایش 3 هزار تومان است. دانشجویان نیز می‌توانند با استفاده از این فرصت برای تهیه بلیت تخفیف‌دار استفاده کنند.
نمایش”مجلس شبیه در ذکر مصایب استاد نوید ماکان و همسرش رخشید فرزین” از 8 تیر ماه هر روز به جز شنبه‌ها ساعت 30/19 در تالار اصلی تئاترشهر اجرا می‌شود و مدت اجرای آن 115 دقیقه است.