در حال بارگذاری ...

جشنواره تئاتر استان خوزستان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد

بیست و یکمین جشنواره تئاتر استان خوزستان با معرفی چهار نمایش برگزیده به جشنواره منطقه‌ای به کار خود پایان داد. به گزارش سایت ایران تئاتر، داوری این دوره از جشنواره را هیاتی مرکب از محمودرضا رحیمی، کوروش زارعی و افشین خورشید باختری به عهده داشتند.

 در پایان چهار نمایش "پالتوی خیس" به نویسندگی و کارگردانی صادق فاضلی، "نمایشی برای جشنواره 21" نوشته رسول حق‌جو و به کارگردانی مجتبی رستمی، "نت فالش" نوشته ایوب بختیاری و به کارگردانی ایوب بختیاری و حسن ملارش و "لبخند آرزوست" به نویسندگی و کارگردانی حسین محمدی را به عنوان آثار برگزیده به جشنواره منطقه‌ای معرفی کردند.
در این جشنواره که از 22 تا 26 آبان ماه در شهر اهواز برگزار شد 13 نمایش از شهرهای اهواز، آبادان، دزفول، اندیمشک، خرمشهر و ماهشهر حضور داشتند.
حاجیان مسئول امور استان‌های مرکز هنرهای نمایشی درباره معرفی این چهار نمایش به جشنواره منطقه‌ای گفت: "با توجه به حجم زیاد کارها و کیفیت بالای آثار، هیات داوران چهار اثر را به جشنواره معرفی کرد که دو اثر نخست به صورت قطعی و دو اثر دیگر به صورت مشروط در برای حضور در جشنواره منطقه‌ای به مرکز هنرهای نمایشی معرفی شدند."
از دیگر برنامه‌های این جشنواره، برگزاری کارگاه آموزشی توسط محمودرضا رحیمی بود که با استقبال علاقه‌مندان روبرو شد.