در حال بارگذاری ...

فراخوان نمایشنامه‌نویسی برای جوانان از سوی موسسه استیج اعلام شد

مسابقه نمایشنامه‌نویسی با عنوان”نمایشنامه‌هایی برای جوانان” از سوی موسسه بین‌المللی تئاتر برگزار می‌شود.به گزارش سایت ایران تئاتر، موسسه بین‌المللی تئاتر، مجتمع بین‌المللی نویسندگان، بخش بین‌المللی استیج با همکاری مرکز تئاتر کودک و نوجوان آلمان و موسسه Epicenter مسابقه بین‌المللی دو سالانه نمایشنامه‌نویسی خود را در سال ۲۰۰۶ تحت عنوان(نمایش‌هایی برای جوانان) برگزار می‌کنند.

مسابقه نمایشنامه‌نویسی با عنوان”نمایشنامه‌هایی برای جوانان” از سوی موسسه بین‌المللی تئاتر برگزار می‌شود.
به گزارش سایت ایران تئاتر، موسسه بین‌المللی تئاتر، مجتمع بین‌المللی نویسندگان، بخش بین‌المللی استیج با همکاری مرکز تئاتر کودک و نوجوان آلمان و موسسه Epicenter مسابقه بین‌المللی دو سالانه نمایشنامه‌نویسی خود را در سال 2006 تحت عنوان(نمایش‌هایی برای جوانان) برگزار می‌کنند. شرایط و مقررات شرکت در این مسابقه نمایشنامه‌نویسی به شرح زیر است:
1- نمایشنامه‌های نوشته شده در هشت سال اخیر پذیرفته می‌شوند.
2- نمایشنامه‌ها باید به زبان انگلیسی یا فرانسه ارسال شوند.
3- هیچ محدودیت سنی برای نگارش وجود ندارد.
4- نمایشنامه‌نویسان غیر عضو مرکز استیج نیز می‌توانند در مسابقه شرکت کنند.
5- از هر شخص تنها یک اثر پذیرفته می‌شود.
6- نمایشنامه باید بین 20 تا 50 صفحه(هر صفحه 32 خط) باشد.
7- اثر نباید با پست الکترونیک ارسال شود.
8- متقاضیان شرکت در این مسابقه می‌بایست نام کامل خود را به همراه سه نسخه از نمایشنامه در پاکت در بسته گذاشته و نام اثر به همراه نام(هنری) مستعار خود را بر روی پاکت نوشته و به نشانی زیر ارسال دارند. مهلت ارسال آثار 31 آگوست (9 شهریور 84) است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 8966119 تماس حاصل فرمائید.
Intenational Playwriting Competiton 2006
C/o Lia Karavia 51 Agiou polycarpou Nea Smymi
17124 Athens Greece