در حال بارگذاری ...

خبرهایی از مجموعه تئاترشهر

نمایش"آخرین پر سیمرغ" به دو زبان ایرانی و آلمانی به صحنه می‌رود. نمایش" آخرین پر سیمرغ" به کارگردانی" اشتفان وایلند" با الهام از داستان"شاهنامه" به دو زبان ایرانی و آلمانی اجرا خواهد شد.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی مجموعه تئاتر‌شهر، نمایش"‌آخرین پر سیمرغ" محصول مشترک کشورهای ایران و آلمان، از 25 دی‌ماه به مدت یک هفته در تالار اصلی مجموعه تئاتر‌شهر به صحنه می‌رود.
در این نمایش بازیگرانی چون رناته اوبرمایر‌، هاینسل اشپاگل‌، سباستین منگس‌، دانیلا مور‌، فاطمه معتمد‌آریا‌،‌ مائده طهماسبی‌، پرویز پورحسینی‌، هدایت هاشمی‌، نگار عابدی‌ و اشکان خطیبی‌ ایفای نقش می‌کنند.
همچنین کارولین ندلمن‌ دراماتورژ، رولند سودربرگ‌ و‌ نرمین نظمی طراحان صحنه، شبنم خوشدل دستیار کارگردان نمایش است. این نمایش که در مدت 100 دقیقه اجرا می شود، هر روز ساعت 18 و با قیمت بلیت 10 هزار تومان پذیرای تماشاگران مشتاق هنرهای نمایشی است.
‌‌نمایش"آخرین پر سیمرغ" ‌شنبه 26 دی‌ماه نیز اجرا خواهد داشت. این نمایش به دلیل استفاده از بازیگران ایرانی و آلمانی به زبان فارسی و آلمانی اجرا می‌شود.
منیژه محامدی با نمایش”12” در تالار سایه ‌
نمایش"12" با کارگردانی منیژه محامدی‌ از 10 بهمن ماه در تالار سایه مجموعه تئاترشهر اجرا می‌شود.
به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، نمایش"‌12" نوشته"روژینال رز" است که منیژه محامدی، پس از اجرای نمایش"‌آمادئوس" که سال گذشته در تالار اصلی مجموعه تئاترشهر اجرا شد،آن را برای اجرا در تالار سایه این مجموعه تئاتری انتخاب کرده است.
در این نمایش قرار است محمد اسکندری، مهوش افشارپناه، فرزانه نشاط‌خواه، جواد نمکی، فروغ قجابگلی، محمد نادری، نازگل نادریان، سام کبودوند، فرناز رهنما، کاظم سیاحی، هانیه بساطینی، امین طباطبایی، محمود لاچینی و افشین رهنمون ایفای نقش کنند.
همچنین در این اثر نمایشی، ارشام مؤدبیان به عنوان دستیار کارگردان و احمد کچه‌چیان به عنوان طراح صحنه حضور دارند.
گفتنی است، نمایش"‌12" از 10 بهمن ماه به مدت 30 شب، با مدت زمان 70 دقیقه، در تالار سایه مجموعه تئاترشهر اجرا می‌شود.
بازدید بیش از 115 هزار نفر از نمایش‌های تئاترشهر ‌
آمار تماشاگران مجموعه تئاترشهر تا جمعه 18 دی ماه اعلام شد.
به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، نمایش‌"‌رقص زمین‌" به کارگردانی ‌حسین پاکدل‌ که از 9 دی‌ماه در تالار 122 نفری چهارسو به صحنه رفته‌ پس از پشت سر گذاشتن 11 اجرا، 1123 تماشاگر جذب کرده است.
نمایش"بهرام چوبینه" به کارگردانی ‌شکرخدا گودرزی‌ که از 9 دی ماه اجرای خود را در تالار 115 نفری قشقایی آغاز کرد‌ه پس از 11 اجرا، 687 تماشاگر جذب کرده است.
نمایش"اسب‌های سفید" به کارگردانی ‌محمودرضا رحیمی‌ نیز از 9 دی ماه در تالار 103 نفری سایه روی صحنه رفته‌ که پس از پشت سر گذاشتن 11 اجرا توانست 591 تماشاگر تئاتر را به تالار بکشاند.
نمایش‌"دو راهی سقاخونه" به کارگردانی ‌حسن معجونی‌ که از‌ 30 آذرماه در کارگاه نمایش روی صحنه رفته بود با 8 اجرا و 339 تماشاگر‌ 11 دی ماه به اجرای خود پایان داد. همچنین در همین تالار، نمایش‌"بر علیه من" به کارگردانی ‌مهدی کوشکی‌ که از 30 آذر ماه روی صحنه رفته بود سرانجام‌ 11 دی ماه پس از پشت سر گذاشتن 8 اجرا و 150 تماشاگر به اجرای خود پایان داد.
نمایش"پانزده سال آینده" به کارگردانی سعیده امیرساعی‌ از 13 دی ماه در کارگاه نمایش پس از پشت سر گذاشتن 6 اجرا 105 تماشاگر داشته ‌و نمایش"نگاه خیره" به کارگردانی ساسان پیروز‌ پس از 6 اجرا در کارگاه نمایش 286 تماشاگر جذب کرده است.
گفتنی است از 18 فروردین 1388 تا جمعه 18 دی‌ماه، 115349 نفر از نمایش‌های مجموعه تئاترشهر دیدن کرده‌اند.