در حال بارگذاری ...

جایزه کانون جهانی منتقدان تئاتر در بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

برای اولین بار کانون جهانی منتقدان تئاتر به همراه دو عضو کانون ملی منتقدان ایران آثار صحنه‌ای بخش‌های چشم‌انداز و تجربه‌های نو جشنواره تئاتر فجر را مورد ارزیابی و داوری قرار می‌دهند.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از ستاد خبری بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، "یون کئول کیم" رییس کانون منتقدان جهان از کره جنوبی، "یان هربرت" رییس اسبق و رییس افتخاری کانون منتقدان جهان و "ماریا هلنا" رییس سایت تخصصی کانون منتقدان جهان از پرتقال سه داور بین‌المللی کانون منتقدان جهان در کنار مهرداد رایانی‌مخصوص و مهدی نصیری آثار ایرانی حاضر در بخش چشم‌انداز و تجربه‌های نو جشنواره بیست و هشتم را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.
همچنین هیئت داوران کانون جهانی منتقدان تئاتر بهترین‌ بازیگران زن و مرد، بهترین نمایش، بهترین کارگردان، بهترین نمایشنامه نویس، بهترین موسیقی و بهترین طراحی صحنه آثار ایرانی حاضر در بخش چشم انداز و تجربه‌های نو جشنواره بیست و هشتم  را معرفی و جایزه ویژه این کانون را به برگزیدگان خود اهدا می‌کند.
این برای اولین بار در تاریخ جشنواره‌های بین‌المللی تئاتر دنیاست که هیئت داورانی متشکل از اعضای کانون منتقدان جهانی تئاتر به ارزیابی و داوری آثار حاضر در جشنواره‌ می‌پردازند و جایزه ویژه این کانون را به برگزیدگان خود در جشنواره اهدا می‌کنند.
بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با دبیری حسین پارسایی از 2 تا 11 بهمن‌ماه در تهران برگزار می‌شود.