در حال بارگذاری ...

عرضه آثار برگزیده تئاتر دانشگاهی در نخستین بازار تئاتر ایران

آثار برگزیده جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران در نخستین بازار بین المللی تئاتر ایران که همزمان با بیست و هشتمین جشنواره تئاتر فجر برپا شده به هنرمندان خارجی و داخلی عرضه می‌شود.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی سیزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران، دبیرخانه جشنواره با هدف ایجاد زمینه برای تبادل محصولات تئاتر دانشگاهی، استفاده بهینه از ظرفیت های آن و معرفی آثار برتر تئاتر دانشگاهی به مدیران جشنواره ها اقدام به برپایی غرفه در نخستین بازار بین المللی تئاتر ایران در تالار وحدت کرده است.
در غرفه تئاتر دانشگاهی آثار برگزیده جشنواره‌های دوره‌های پیشین به همراه آثار نمایشی دانشجویی و دانشگاهی که در مراکز آموزش عالی و یا سالنهای حرفه ای اجرای عمومی داشته اند در اختیار هنرمندان خارجی قرار می‌گیرد.
همچنین در این غرفه توضیحات کاملی در مورد جشنواره تئاتر دانشگاهی از سوی مسئولان غرفه به میهمانان خارجی ارائه می‌شود تا زمینه حضور و شناسایی گروه‌های معتبر دانشگاهی برای حضور در سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاه فراهم شود.
 نخستین دوره بازار بین المللی تئاتر ایران در بیست‌ و‌هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از 2 تا 6 بهمن ‌ماه در طبقه دوم تالار وحدت برپا  شده است.
سیزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران  از 10 تا 18 اردیبهشت سال آینده در تهران برگزار می‌شود.