در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش ”فرشته‌ها می‌آیند” توسط نمایشگران سندروم دان

نمایش "فرشته‌ها می‌آیند" توسط نمایشگران سندروم دان و به کارگردانی رسول حق‌شناس دو روز متوالی ۳ و ۴ بهمن‌ماه در محوطه مجموعه تئاتر شهر اجرا شد.

"رسول حق‌شناس" کارگردان این نمایش در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر درباره این اثر توضیح داد: زمانی بالغ بر 8 ماه برای تمرین و آماده کردن این گروه صرف شد که البته میانگین آماده کردن گروه حدود 6 ماه است.
وی افزود: حدود 4 سال است که تئاتر درمانی را به صورت جدی دنبال می‌کنم. این نمایش نیز توسط دانش‌آموزان کانون خیریه سندروم دان ایران تولید شده و این کانون تهیه‌کنندگی نمایش را نیز به عهده داشته است.
وی خاطر نشان کرد: نمایش براساس داستان "شازده کوچولوی" اگزوپری نوشته شده اما با تکنیک "5 سال بعد" که از جمله تکنیک‌های تئاتر درمانی است، به مرحله اجرا رسیده است.
حق‌شناس که دو سال گذشته نیز در جشنواره تئاتر فجر شرکت کرده بود، در پایان گفت: از طرف کشورهای ایتالیا و انگلیس دعوت شده‌ام تا تئاتر درمانی را آنجا نیز اجرایی کنیم؛ اما هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌ام.
این در حالی است که کتاب "نمایش درمانی کاربردی" که توسط "رسول حق‌شناس" تالیف شده قرار است به زودی توسط انتشارات حوزه هنری به چاپ برسد.