در حال بارگذاری ...

انتشار سه کتاب در روزهای پایانی بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

سه اثر پژوهشی در روزهای پایانی بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به همت انتشارات نمایش و به مناسبت جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر منتشر شد.

به گزارش سایت ایران تئاتر، نخستین اثر "هنر اجرا" نوشته رزلی گلدبرگ و با ترجمه مریم نعمت طاووس است که از مهمترین منابع در حوزه پرفورمنس به شمار می‌آید و تاریخ تحول این هنر را  از سال‌های آغازین قرن بیستم تا پایان این قرن بررسی کرده است. این کتاب در قطع وزیری و در 328 صفحه منتشر شده است.
دومین اثر، مجموعه مقالات پژوهشی بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر است که به اهتمام "محمدحسین ناصربخت" گردآوری شده و به چاپ رسیده و مقالات هفت پژوهشگر را در ارتباط با موضوعاتی چون تئاتر تجربی، تئاتر شهرستان و تئاتر خیابانی در برمی‌گیرد.
این کتاب در قطع وزیری و در 280 صفحه به طبع رسیده است.
سومین کتاب نیز با عنوان "کتابشناسی نمایش شهرستان" به کوشش "علی تاجور" گردآوری شده و کتاب‌ها و پایان‌نامه‌های دانشگاهی مرتبط با تئاتر شهرستان را معرفی کرده است.
"علی تاجور" پیش از این کتابشناسی نمایش و پایان‌نامه‌های نمایشی را گردآوری کرده بود. این کتاب در قطع رقعی و در 228 صفحه به چاپ رسیده است.
گفتنی است انتشارات نمایش پیش از این 15 عنوان کتاب را به مناسبت بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر منتشر کرده بود و با این 3 عنوان، تعداد آثار منتشره این انتشارات به 18 عنوان رسید.