در حال بارگذاری ...

فهیمه راستکار: موفقیت آقای نصیریان را به خودم تبریک می‌گویم

فهیمه راستکار بازیگر و مدرس تئاتر در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر درباره اعطای نشان درجه یکم فرهنگ و هنر به علی نصیریان از سوی نهاد ریاست جمهوری گفت:«از آقای نصیریان باید تقدیر شود. این دیگر نیازی به پرسیدن ندارد ایشان واقعاً لیاقت دریافت این نشان را داشته و دارد و اگر تا به حال این نشان به وی داده نشده در حقیقت اهمال شده است. من و آقای نصیریان کارمان را با هم از مدرسه هنرپیشگی آغاز کردیم و بارها با هم کار کردیم می‌دانم که ایشان چه زحماتی کشیده‌اند.

این موفقیت را به خودم تبریک می‌گویم که این شانس را آوردم، زنده ماندم و این اتفاق را ببینم.
فهیمه راستکار بازیگر و مدرس تئاتر در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر درباره اعطای نشان درجه یکم فرهنگ و هنر به علی نصیریان از سوی نهاد ریاست جمهوری گفت:«از آقای نصیریان باید تقدیر شود. این دیگر نیازی به پرسیدن ندارد ایشان واقعاً لیاقت دریافت این نشان را داشته و دارد و اگر تا به حال این نشان به وی داده نشده در حقیقت اهمال شده است. من و آقای نصیریان کارمان را با هم از مدرسه هنرپیشگی آغاز کردیم و بارها با هم کار کردیم می‌دانم که ایشان چه زحماتی کشیده‌اند. البته این موفقیت را به خودم تبریک می‌گویم که اینقدر شانس آوردم و زنده ماندم و این اتفاق را دیدم که از پیشکسوتانی که تئاتر را به کلی زیر و رو کردند تقدیر می‌شود.»
پری صابری نویسنده، کارگردان و مترجم تئاتر نیز در این باره گفت:«خوشحال هستم آقای نصیریان در زمینه فرهنگ و نمایش مقام بالایی دارند و عمری را برای این کار صرف کرده‌اند و هرگز هم آسان طلبی نکرده‌اند. کارهایشان همیشه قابل احترام و ستایش بوده است و بسیار خوشحال هستم که این نشان را دریافت می‌کنند. چون اعتقاد داردم فرهنگ و هنر پایه‌های یک جامعه را تشکیل می‌دهند.»
بهروز غریب‌پور نویسنده، کارگردان تئاتر و مدیرعامل خانه هنرمندان نیز در این باره گفت:«آقای نصیریان از روزنه‌های تاریخ تئاتر معاصر ما هستند و به هر صورت که مورد تقدیر قرار بگیرند باعث افتخار جامعه تئاتر ما خواهند بود. این موفقیت را به ایشان تبریک می‌گویم. ایشان سالیان سال از فعالیت‌های تئاتری دور بودند اما در کنار فعالان نسل سوم تئاتر قرار گرفتند و همواره به عنوان پشتوانه و حامی حضور داشتند.»
وی در پایان افزود:«اقدام بسیار پسندیده‌ای بود و برای این هنرمند آرزوی موفقیت می‌کنم.»