در حال بارگذاری ...

وداع با باغ وحش شیشه‌ای

نمایش پر تحسین”باغ وحش شیشه‌ای” که این روزها با بازی جسیکا لنگ و کریستیان سلاتر در برادوی روی صحنه است سوم ژوئیه با ۱۱۹ اجرای عادی به کار خود پایان خواهد داد.به گزارش سایت ایران تئاتر، کریستیان سلاتر در نقش تام وینگفیلد و جسیکا لنگ در نقش آماندا وینگفیلد تا اجرای نهایی در این نمایش حضور خواهند داشت در حالی که پیش‌تر”جوکالینز” به جای بازیگر دیگری به نام جوش لوکاس برای این نمایش تعویض شده بود.

نمایش پر تحسین”باغ وحش شیشه‌ای” که این روزها با بازی جسیکا لنگ و کریستیان سلاتر در برادوی روی صحنه است سوم ژوئیه با 119 اجرای عادی به کار خود پایان خواهد داد.
به گزارش سایت ایران تئاتر، کریستیان سلاتر در نقش تام وینگفیلد و جسیکا لنگ در نقش آماندا وینگفیلد تا اجرای نهایی در این نمایش حضور خواهند داشت در حالی که پیش‌تر”جوکالینز” به جای بازیگر دیگری به نام جوش لوکاس برای این نمایش تعویض شده بود.
اجرای جدید”باغ وحش شیشه ای” تنسی ویلیامز به کارگردانیDavid Leveaux است و قرار بود تا هفدهم ژوئیه روی صحنه باشد.
”باغ وحش شیشه‌ای” برای نخستین بار در سال 1945 سالن نمایش Playhouse theater برادوی روی صحنه رفت. اجرای آن زمان به کارگردانی ادی داولینگ و مارگو جونز بود و به عنوان نخستین نمایش موفق ویلیامز، این نمایشنامه‌نویس را به شهرت رساند.