در حال بارگذاری ...

محمد جوزی به گروه کارگردانی”الو تریا” پیوست

نمایش ”الو تریا” نوشته ساموئل بکت به کارگردانی محمد جوزی و وحید رهبانی در کارگاه نمایش روی صحنه می‌رود.به گزارش سایت ایران تئاتر، این نمایش در بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در بخش Try out به کارگردانی وحید رهبانی روی صحنه رفت. با توجه به سفر وحید رهبانی به کشور کانادا برای اجرای عمومی محمد جوزی نیز به گروه کارگردانی این نمایش پیوست. این نمایش با کارگردانی مشترک وحید رهبانی و محمد جوزی از ۱۲ تیر ماه در کارگاه نمایش مجموعه تئاترشهر روی صحنه خواهد رفت.

نمایش ”الو تریا” نوشته ساموئل بکت به کارگردانی محمد جوزی و وحید رهبانی در کارگاه نمایش روی صحنه می‌رود.
به گزارش سایت ایران تئاتر، این نمایش در بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در بخش Try out به کارگردانی وحید رهبانی روی صحنه رفت. با توجه به سفر وحید رهبانی به کشور کانادا برای اجرای عمومی محمد جوزی نیز به گروه کارگردانی این نمایش پیوست. این نمایش با کارگردانی مشترک وحید رهبانی و محمد جوزی از 12 تیر ماه در کارگاه نمایش مجموعه تئاترشهر روی صحنه خواهد رفت.
گروه تئاتر نقشینه پیش از این نمایش‌های”در انتظار گودو”،”کرگدن”و”مرد اتفاقی” را روی صحنه برده بود.
در اجرای عمومی این نمایش بخش‌هایی نسبت به اجرای جشنواره به آن افزوده شده است. گفتنی است ترجمه این نمایشنامه توسط وحید رهبانی صورت گرفته و در این کار فاطمه نقوی، مهدی حسینی بجستانی، رضا مولایی، نادر فلاح، مریم داوری، سینا رازانی، روح‌الله حق‌گوی‌لسان، نازنین احمدی، مرتضی جعفری، شیوا حمید‌خانی، عرفان ذریه‌اکبر، علی‌رضا گودرزی و محمدرضا جوزی به ایفای نقش خواهند پرداخت.