در حال بارگذاری ...

”محسن حسینی” بازیگر نمایش ”کالیگولا”: قیمت بلیت کالیگولا گران است

"محسن حسینی" گفت: «گران بودن قیمت بلیت کالیگولا باعث شده است طیف وسیعی نتوانند از کار دیدن کنند به همین دلیل باید در قیمت بلیت‌ها تجدید نظر شود.

"محسن حسینی" در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر، درباره استقبال تماشاگران از تئاتر "کالیگولا" گفت: «تاکنون استقبال تماشاگران بسیار خوب بوده است و برخی از هنرمندان از جمله بهمن فرمان‌آرا، حمید سمندریان، اصغر فرهادی، جعفر پناهی، حسین پاکدل، ترانه علیدوستی و... همچنین آقای قالیباف به تماشای "کالیگولا" نشستند.»
وی افزود:‌ «ولی مشکلی که وجود دارد بالا بودن قیمت بلیت است و همین مسأله باعث شده خیلی از جوان‌ها و دانشجویان نتوانند از کار دیدن کنند. باید در قیمت تجدیدنظر شود. همچنین ما باید تماشاگران را تشویق کنیم و نباید تماشاگران برای دیدن تئاتری دچار فشار اقتصادی شوند.»
حسینی ادامه داد: «گران بودن قیمت بلیت باعث می‌شود طیف وسیعی نتوانند به تماشای این نمایش بیایند. تئاتر نباید به سوی بورژوازی برود.»
وی با اشاره به اینکه نقش مطبوعات و روابط عمومی ضعیف بوده گفت: «من کمتر نقدی را درباره "کالیگولا" خواندم، باید سیاست‌هایی مدون شود که در آن چارچوب، رابطه مطبوعات بیشتر شود.»
این بازیگر عنوان کرد: «شخصاً تابع مطبوعاتم و مطبوعات در واقع پل ارتباطی بین تماشاگر و عوامل گروه است. بعد از تماشاگر مطبوعات بیشترین تأثیر را دارند و تئاتر بدون منتقد و مطبوعات یعنی صفر، توقعم از منتقدان خیلی بیشتر بود.»
وی درباره حضور سایر بازیگران گفت: «بازیگران کالیگولا ترکیبی از تئاتر، سینما و تلویزیون هستند و تا به امروز در تمرین و اجرا تنشی به وجود نیامده است همچنین تفاهم و همکاری بین گروه وجود دارد و این حرفه‌ای بودن روابط داخل گروه را یک حسن می‌دانم و به فال نیک می‌گیرم.»
حسینی درباره آخرین اقدامات خود درخصوص نمایش "امیر ارسلان" گفت: «به دلیل اینکه بودجه لازم را در اختیار نداریم هنوز نتوانستیم کاری از پیش ببریم.»
وی ادامه داد: «امیر ارسلان در سمت و سوی تئاتر ملی ما است و توقع همکاری بیشتری داشتیم. تا زمانی که قرار داد بسته نشود نمی‌توانم با بازیگران وارد کار شوم.»
وی خاطر نشان کرد: «هشت ماه نگارش متن طول کشید و خیلی خوب است که نسل جوان با این کار آشنا شوند. این پروژه بسیار سنگین است و تعداد عوامل و بازیگران به 30 نفر می‌رسد. با توجه به اینکه کار سنگینی است نیاز به سرمایه‌گذاری دارد و تنها دو سوم بودجه را در اختیار من قرار می‌دهند.»
حسینی اظهار کرد: «اواسط تیرماه تصمیم گرفتم در تالار سنگلج این کار را به روی صحنه ببرم ولی فعلاً به توافق نرسیدیم.»
وی در پایان گفت: «این کار نیاز به چند ماه تمرین دارد و نمی‌توانم ریسک کنم و یک سوم دیگر بودجه را روی گیشه حساب کنم. اگر تا دو الی سه هفته دیگر شرایط برای اجرای "امیر ارسلان" مهیا نشد به سراغ کار دیگری می‌روم.»