در حال بارگذاری ...

اجرای عمومی دو نمایش در استان قزوین

"فراتر از انتظار" به کارگردانی "علی محمدبیگی" و "بر فراز تِب" به کارگردانی "حسن حسامی" عنوان دو نمایشی است که در استان قزوین در حال اجراست.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر، نمایش"فراتر از انتظار" نوشته میثم رحمنی و کارگردانی علی محمدبیگی از 6 مرداد به مدت یک هفته در سالن آمفی تئاتر علامه رفیعی (ره) شهر قزوین هرشب ساعت 20:30 روی صحنه است.
این نمایش با رویکردی اجتماعی درباره زندگی زن و شوهری ایرانی است که به امید رسیدن به آرزوهایشان به آمریکا رفته و به اجبار به شغل جنگلبانی مشغول می‌شوند.
عوامل اجرایی این نمایش عبارتند از: آهنگساز: بهنام طاهرخانی، طراح گریم: لیلا نجفی، طراح گرافیک: مریم طاهرخانی، بازیگران: علی محمدبیگی، متین زاوشی، رامین محمدیان، محمد طاهرخانی،علی اکبر میرزایی و حبیب محمدبیگی.
نمایش "بر فراز تِب" نوشته "یاکووس کامبلینس" و کارگردانی "حسن حسامی" از 14مرداد به مدت یک هفته در سالن آمفی تئاتر کتابخانه علامه رفیعی(ره) اجرا می‌شود.
داستان نمایش درباره نگهبانی است که خبر دفن جسد اته الکس را برای ترئون پادشاه وقت برده و نگران است مردمی که در مقابل کاخ تجمع کرده‌اند به سراغ او آمده و او و خانواده‌اش را به قتل برسانند. از طرف دیگر پسر نگهبان به مردم شهر پیوسته و دختر آنها نیز می‌خواهد به شهر برود و دنبال برادرش بگردد و . . .
عوامل این نمایش عبارت‌اند از: طراح صحنه و لباس: رضا قدیانی، مشاور کارگردان: سعید رزازیان، منشی صحنه: صغری غیاثوند، طراح پوستر و بروشور: سعید رزازیان، طراح نور :امیر امیدی‌راد، آهنگساز: فرامرز نصیری و طراح گریم: مهیار آقابیگی ها، همچنین سید حسن اورازانی، امیر امیدی راد، رضا قدیانی، سهیلا کلیایی و سحرحاجی آقاسی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.
"جنگجویان فوتبالیست" عنوان دیگر نمایشی است که به صورت میدانی در فضای باز بوستان ملت قزوین اجرا شد.
نمایش "جنگویان فوتبالیست" نوشته و کارگردانی "داود بهرا" از اول مردادماه تا10 مرداد در بوستان ملت قزوین  ساعت 20:30 اجرا شد.  
علی ادریسی، رضا رفیعی، مهران محمودی، حمزه مرادی، داود رضایی ف داود مطلبی، رضا مرادی، بهرام سیمیاری، مهدی اکبرشاهی، مهدی پوررضلئی، حسن نوروزی، علی کرمی، سعید شیخ، حمیدرضا فیضی، علی عباسی و مهرداد حبیبی در این نمایش به ایفای نقش پرداختند.