در حال بارگذاری ...

دو خبر از تالار محراب

"شورای انتخاب آثار تالار محراب" با تاکید سرپرست معاونت هنری، سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و به منظور گزینش نمایش‌های صحنه‌ای برتر، برای اجراهای آینده سالن‌های نمایش این تالار دوشنبه اول شهریورماه تشکیل جلسه داد.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی تالار محراب شورای انتخاب آثار تالار با حضور «حسن نوروزنیا»، «مهرداد کوروش نیا»، «محمدحسین قائد رحمت»، «علیرضا استادی» و «منصور گبرلو» از میان 8 نمایشی که طی هفته‌های گذشته بازبینی اولیه شده بودند 3 نمایش برتر را انتخاب کرد.
چنانچه این 3 نمایش انتخاب شده در بازبینی نهایی کارشناسان مرکز هنرهای نمایشی نیز مورد تایید قرار گیرند در نوبت اجراهای آینده تالار محراب قرار خواهند گرفت.
اجراهای ویژه نمایش‌های تالار محراب برای هنرمندان و اصحاب رسانه
دو نمایش "منطقه ممنوعه" و "والس مرگ" در اجراهای ویژه خود میزبان هنرمندان و اصحاب رسانه خواهند بود.
به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی تالار محراب نمایش "منطقه ممنوعه" به کارگردانی "سامان ارسطو" در اجرای پنج شنبه 4 شهریور از اصحاب رسانه میزبانی می‌کند.
همچنین "سعید بصیری" کارگردان نمایش "والس مرگ" اجراهای پنج شنبه 4 شهریور برای هنرمندان و جمعه 5 شهریور  را برای اهالی رسانه اختصاص داده است.
اجرای دو نمایش "والس مرگ" و "منطقه ممنوعه" که تا پنجم شهریور ادامه دارند به ترتیب ساعت 18:30 در سالن کوچک و 19 در سالن اصلی به صحنه می‌روند.