در حال بارگذاری ...

خبرهایی از مجموعه تئاترشهر

نمایش "هملت ماشین" با کارگردانی "ناصر حسینی‌مهر" مهرماه در تالار قشقایی مجموعه تئاترشهر اجرا می‌شود.

نمایش "هملت ماشین" نوشته هاینر مولر است که با ترجمه و کارگردانی ناصر حسینی‌مهر در تالار قشقایی مجموعه تئاترشهر اجرا می‌شود.
در این نمایش بازیگرانی چون رزگار خاطری، بهار کاتوزی، مازیار فیروزمند، فریناز صراف، مرتضی کاشی، هوشنگ قوانلو و غلامحسین بهرامی ایفای نقش دارند.
همچنین نیلوفر بزرگی دستیار کارگردان، شیما میرحمیدی طراح لباس و ناصر حسینی‌مهر طراح صحنه نمایش است.
علاقه‌مندان به تماشای این نمایش می‌توانند از مهرماه هر روز به غیر از روزهای شنبه ساعت 19:30 در تالار قشقایی مجموعه تئاترشهر به تماشای این نمایش بنشینند.
بازدید اعضای باشگاه تماشاگران تئاترشهر از دو نمایش ایرانشهر
اعضا باشگاه تماشاگران تئاترشهر 3و4 شهریورماه در سالن استاد سمندریان، تماشاخانه ایرانشهر به تماشای دو نمایش "ماکاندو" و "رویای هالیوودی" می‌نشینند.
چهارشنبه دوم و پنجشنبه سوم شهریورماه هر یک از نمایش‌های "ماکاندو" و "رویای هالیوودی" در هر روز پذیرای 150 تماشاگر باشگاه تماشاگران تئاترشهر با 25 درصد تخفیف می‌شوند.
نمایش "ماکاندو" براساس قصه‌ای از "مارکز" است که "آزاده انصاری" آن را کارگردانی کرده است و بازیگرانی چون سیامک صفری، رامین سیاردشتی، سینا رازانی، افسانه ماهیان، داریوش فائزی و علی میلانی ایفای نقش دارند.
همچنین نمایش "رویای هالیوودی" با کارگردانی نادر برهانی‌مرند و با بازی رضا بابک، مریلا زارعی، افسانه ماهیان در سالن استاد سمندریان اجرا می‌شود.
بیش از 120 هزار نفر طی 113 روز به تئاترشهر آمدند
آمار تماشاگران مجموعه تئاترشهر تا یکشنبه 31 مردادماه 89 اعلام شد.
نمایش "منهای دو" به کارگردانی "داود رشیدی" که از 8 تیرماه در تالار 579 نفری اصلی اجرای خود را آغاز کرده است پس از پشت سرگذاشتن 45 اجرا و 19177 تماشاگر به اجرای خود ادامه می‌دهد.
نمایش "همه فرزندان خانم آغا" به کارگردانی "حسین کیانی" که از 17 مردادماه اجرای خود را در سالن چهارسو آغاز کرده بود، پس از پشت سرگذاشتن 23 اجرا و 1277 تماشاگر به اجرای خود ادامه می‌دهد.
نمایش "اتللو" به کارگردانی "عاطفه تهرانی" که از 24 تیرماه اجرای خود را در تالار 115 نفری قشقایی آغاز کرده بود، پس از پشت سرگذاشتن 7 اجرا و 418 تماشاگر به اجرای خود ادامه می‌دهد.
نمایش "خانه برنارد‌آلبا" به کارگردانی "زهرا صبری" که از 25 مردادماه اجرای خود را در سالن 103 نفری سایه آغاز کرده بود، پس از پشت سرگذاشتن اجرا و 258 تماشاگر به کار خود ادامه می‌دهد.
نمایش "گل" به کارگردانی "یاسر خاسب" که از 22 تیرماه اجرای خود را در تالار 37 نفری کارگاه نمایش آغاز کرده بود، پس از پشت سرگذاشتن 24 اجرا و 1178 تماشاگر به کار خود پایان داد.
شایان ذکر است از 18 فروردین 1389 تا یکشنبه 31 مردادماه 130101 نفر از نمایش‌های مجموعه تئاترشهر دیدن کرده‌اند.