در حال بارگذاری ...

”پاره‌های ساده” بعد از عید فطر در خانه نمایش

نمایش "پاره های ساده" به کارگردانی "علی هاشمی" و کاری از گروه تئاتر اکنون بعد از عید سعید فطر در خانه نمایش به صحنه می‌رود.

"علی هاشمی" در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر گفت: «نمایش "پاره‌های ساده" نوشته "مهدی میرمحمدی" به احتمال زیاد 25 شهریورماه بعد از پایان اجرای نمایش "آهو" در خانه نمایش به صحنه می‌رود.»
وی عنوان کرد: «این نمایش یک اثر رئالیستی اجتماعی است که در راستای دیگر کارهای گروه تئاتر اکنون است.»
هاشمی درباره داستان نمایش گفت: «نویسنده نمایش در یکی از گشت‌های روزانه خود، دفتر خاطرات دختری به نام مهرناز را پیدا کرده و گروه اجرایی به همراه تماشاگران خاطرات مهرناز را در نوروز سال 88 مرور می‌کنند.»
این کارگردان تصریح کرد: «مدت زمان نمایش "پاره‌های ساده" 75 دقیقه است. این نمایش یکی از پنج کار برگزیده هشتمین جشنواره تئاتر بانوان است که جایزه سوم بازیگر زن به شیوا ابراهیمی و همچنین جایزه سوم بازیگر مرد به کاظمی سیاحی اهدا شده است.»
شیوا ابراهیمی، فرمیسک فاریا، ساسان بهروزیان، نسیم امیرخسرو، عباس غفاری، شکوفه هاشمیان، مهبان جلالی، کاظم سیاحی و الهام کردان در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.
سایر عوامل این نمایش نیز عبارتند از: کتایون رنجبران طراح صحنه و لباس، محمدرضا اصلی دستیار کارگردان، سروش حسین زاده مدیر صحنه، آمنه شیخ الاسلام منشی صحنه و رضا موسوی عکاس.
نمایش "جزغاله‌های عاشقانه" نوشته "مهدی میرمحمدی" عنوان دیگر اثری است که علی هاشمی پیش از این کارگردانی کرده است.