در حال بارگذاری ...

تمدید اجرای رایگان ”یک دامان ماه و ستاره”، ”اپرای عاشورا”و ”مسافران کوفه” برای دانشجویان

بلیت نمایش‌های "یک دامان ماه و ستاره"، "اپرای عاشورا" و "مسافران کوفه" برای اساتید، دانشجویان، مسئولان و کارمندان وزارت علوم به صورت رایگان ارائه می‌شود.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر، خانه تئاتر دانشگاهی ایران  با همکاری دبیرخانه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران، تعداد محدودی از بلیت نمایش‌های "یک دامان ماه و ستاره"، "اپرای عاشورا" و "مسافران کوفه" را تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار دانشجویان، مسئولان و کارمندان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار می‌دهد.
نمایش "یک دامان ماه و ستاره" تا 15 دی‌ماه، "اپرای عاشورا" تا 12 دی‌ماه و "مسافران کوفه" تا 14 دی‌ماه برای دانشجویان به صورت رایگان اجرا می‌شوند.
علاقه‌مندان برای دریافت بلیت‌های این نمایش‌ها و به منظور نام‌نویسی می‌توانند از ساعت 9 تا 17 با خانه تئاتر دانشگاهی ایران تماس گرفته و برای دریافت بلیت دو روز بعد اقدام کنند.
لازم به ذکر است که نمایش "یک دامان ماه و ستاره" به کارگردانی "امیر دژاکام" در تالار وحدت ساعت 19، "اپرای عاشورا" به کارگردانی "بهروز غریب‌پور" در تالار فردوسی ساعت 19 و نمایش "مسافران کوفه" به کارگردانی "کوروش زارعی" در مجموعه برج آزادی ساعت 18:30 اجرا می‌شوند.