در حال بارگذاری ...

5 نمایش جدید به زودی مهمان مجموعه تئاتر شهر می‌شوند

نمایش‌های "در خواب به سراغم آمد" کار ندا هنگامی،"آپولوژی"به کارگردانی سعید شاپوری، "هدا گابلر" کار "وحید رهبانی"، "اتوبان" کار "آشا محرابی"و "آواز شن‌زار" به کارگردانی "اعظم بروجردی"۵ اثری هستند که پیش‌بینی می‌شود به زودی مهمان مجموعه تئاتر شهر شوند.

"پریسا مقتدی" مدیر اجرایی مجموعه تئاتر شهر در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر، گفت: «پیش‌بینی می‌شود دو نمایش "در خواب به سراغم آمد" نوشته مشهود محسنیان به کارگردانی ندا هنگامی و "آپولوژی" نوشته و کارگردانی "سعید شاپوری" در کارگاه نمایش و تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه بروند.»
مقتدی با تاکید بر بازبینی نمایش‌ها گفت: «پس از اجرای نمایش "کافه مک ادم" نوشته و کار "محمود استادمحمد" که ساعت 18:30 در تالار چهارسو اجرا می‌شد، نمایش "هدا گابلر" کار "وحید رهبانی" در تالارچهارسو به صحنه می‌رود. این اثر نوشته "هنریک ایبسن" است که در بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به صورت کارگاهی، کارگردانی و اجرا شده بود و هم‌اکنون قرار است به همراه تغییراتی در شیوه‌ اجرایی و گروه بازیگران به صحنه رود. نمایش "اتوبان" کار "آشا محرابی" نیز به جای نمایش "آنفلوآنزای خوکی" به کارگردانی نیما دهقان در تالار سایه مجموعه تئاترشهر روی صحنه می‌رود.»
مقتدی تصریح کرد:« همچنین نمایش "آواز شن‌زار" کاری از "اعظم بروجردی" که در قالب نخستین جشنواره تئاتر حقیقت تولید شده به جای نمایش "رستم و اسفندیار" کار "پری صابری مهمان تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر می‌شود. نمایش "خواب به سراغم آمد"به جای نمایش"شمشیرهای ژنرال" کار "مسعود موسوی" در کارگاه نمایش و نمایش "آپولوژی" کاری از "سعید شاپوری" نیز در تالار قشقایی به صحنه می‌روند.»