در حال بارگذاری ...

پیام ”حمید شاه‌آبادی” به دومین جشنواره سراسری تئاتر تک نفره

دومین دوره جشنواره تئاتر تک نفره با پیام معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گشایش یافت.  

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر، در پیام دکتر "حمید شاه‌آبادی" معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است؛
"هنر تئاتر که باسابقه‌ترین هنر نمایشی به شمار می‌رود در ارتباط بی‌واسطه با مخاطب قرار دارد و این ارتباط نزدیک نشان‌گر تاثیر مستقیم تئاتر در مناسبات اجتماعی است.
تئاتر تک نفره جایگاهی برای رشد و شکوفایی استعدادهای جوان در عرصه هنرهای نمایشی است، توجه به این نوع از تئاتر که قابلیت‌های بازیگری و توانایی‌های فردی هنرمندان جوان را نمایان می‌سازد و زمینه‌های لازم برای استفاده از بضاعت موجود در جامعه بزرگ تئاتر کشور را فراهم می‌سازد باید از اولویت‌های مورد توجه در بخش هنرهای نمایشی باشد.
جشنواره سراسری  تئاتر تک نفره اتفاق مفید و موثری در گسترش و جلب توجه مخاطبان به این نوع از تئاتر در کشور است. امیدوارم این جشنواره مفید و موثر با تداوم و استمرار همچنان جایگاهی برای کشف و شناخت هنرمندان مستعد در بخش هنرهای نمایشی باشد.
ضمن قدردانی از عوامل برگزاری دومین جشنواره سراسری تئاتر تک نفره امید دارم که این جریان سازنده هنری هرگز متوقف نگردد و تئاتر تک نفره در تعالی هنر تئاتر کشور تاثیرگذار باشد."
گفتنی است دومین جشنواره سراسری تئاتر تک نفره توسط بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران از شنبه 25 دی‌ماه در فرهنگسرای نیاوران آغاز شده و تا 30 دی‌‌ماه ادامه خواهد شد.