در حال بارگذاری ...

اجرای ویژه ”از اطراف میلاد” برای هنرمندان و اهالی رسانه

نمایش "از اطراف میلاد" به کارگردانی "حمید دهقانی" که شب اول اجرای خود با استقبال تماشاگران مواجه شد، جمعه ۸ بهمن ویژه هنرمندان و اهالی رسانه اجرا می‌شود.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی نمایش، "از اطراف میلاد" نوشته و کارگردانی حمید دهقانی که یکشنبه 3 بهمن، ساعت 18 در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرای عمومی خود را آغاز کرده مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت.
این نمایش داستان خانواده‌ای است که با ماشین پدر، برای دیدن پسر خود به تهران می‌آیند و در مسیر اتفاقی برای آن‌ها رخ می‌دهد، روایت این نمایش خطی نیست و با شکست زمان و شیوه خاصی طراحی شده است.
در  نمایش"از اطراف میلاد" علی باقری، فاطمه فخرایی، علی کی‌منش، آوا شریفی و حمید دهقانی ایفای نقش می‌کنند. همچنین دیگر عوامل عبارتند از دستیار کارگردان: علیرضا عیسوی، مدیر صحنه: محمد کلاشلو، منشی صحنه: الهام ایروانی، دستیار صحنه: ساره‌دخت سلطانیه و بهنام به‌ئی ، طراح نور و تکنیک: رضا بهجت، طراح پوستر و بروشور: میثم مقصودی، عکاس: حسین نوشیر و مدیر روابط عمومی علی حسنلو.
پیش‌تر نمایش"از اطراف میلاد" در دوازدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی روی صحنه رفت و به عنوان نمایش برگزیده معرفی شد و جوایز کارگردانی، نمایشنامه‌نویسی و بازیگری زن و مرد را کسب کرد.
 علاقه‌مندان برای رزرو بلیت نمایش می‌توانند با شماره های 6- 88814115 و 7-88814125  و نیز شماره 09357593625 تماس بگیرند.