در حال بارگذاری ...

رؤسای سابق و فعلی حوزه هنری تماشاگر نمایش ”کلید” شدند

"حسن بنیانیان"رئیس سابق و "محسن مومنی"رئیس فعلی حوزه هنری شب گذشته ۵ بهمن‌ماه به تماشای نمایش "کلید"نشستند.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی نمایش کلید، نمایش "کلید" به کارگردانی "محمدرضا مداحیان" که به مناسبت ایام و محرم و صفر در حوزه هنری اجرا می‌شود‌، شب گذشته 5 بهمن‌ماه شاهد حضور "حسن بنیانیان" رئیس سابق و "محسن مومنی" رئیس فعلی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برای تماشای این نمایش بود.
نمایش کلید به کارگردانی محمدرضا مداحیان به همت گروه فرهنگی هنری تراب همه‌روزه ساعت 19:30 اجرا می‌شود.
در این نمایش سید شاهین علایی‌نژاد، حسین میرزائیان، روزبه اختری، علیرضا پاکزاد، سیروس تقی‌نژاد، حسین شفیعی، ابوالفضل حاجی، علی خانی و البرز احمدی‌خانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.
در خلاصه داستان این نمایش آمده است: کلید روایت نسلی جامانده از باورهای دینی است که در سایه روشن سیاهی و سفیدی‌های پیرامون، راه گم کرده و انتخاب برایش ناممکن است.
مالک یک نفر از این نسل است که اکنون خود را در ناکجاآبادی می‌بیند که خیر و شر، حق و باطل و خوب و بد را به شکل دیگر نشان می‌دهند. در طول مسیر تنها همراه، همسو و حامی او علی‌اکبر است، جوانی باقی مانده از جنگ با اعتقاد و باوری روشن.
عواملی که در این پروژه همکاری دارند، عبارتند از: نویسنده: محمدرضا مداحیان و علیرضا مهران، کارگردان: محمدرضا مداحیان، طراح گریم: نوید فرح‌مرزی، طراح حرکت: علی براتی، طراح صحنه و لباس: پیام‌حسین سوری، مدیر روابط عمومی: صابر نیلی.